Ik ben vooral gecharmeerd van Less Than Jake en The Suicide Machnisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:46 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ligt eraan watvoor ska je wilt spelen. Ik speel in een skaband en het grootste deel van mijn sound is gewoon clean, misschien een beetje reverb. Als je wat ruigere ska speelt is het leuk een overdrive te gebruiken om een randje aan je upstrokes mee te geven. Wat langzamere ska is goed te combineren met een delay, als je meer richting de reaggea gaat.
Ga gewoon wat experimenteren en post anders even wat titels van nummers naar welke sound je op zoek bent:)
Ik vind dat ze ook gitaarbanden moeten gaan verkopen als je straplocks verkoopt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef imported_sphinx het volgende:
Ik vind dat Lord of the Strings hun assortiment moeten uitbreiden.
Voor 25, ex.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, USA Fender pickups die precies zo gemaakt zijn zoals ze het in de jaren 57 tot 62 deden(incl. vergeelde kapjes
)
(incl. doosje)
De ruis was altijd iets waar ik bij een strat bang voor was (ben echte gibsonman). Maar nu heb ik 2 jr geleden zo'n 50-ann. gekocht, vanaf die serie hebben ze nieuwe generatie pickups en dat is echt heel vet voor "vieze" blues!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:03 schreef guitarist.nl het volgende:
En kwa ruis valt 't best mee, als jij je apparatuur goed geaard hebt, dan heb je (bijna) nergens last van
Wat kostte die 50-ann strat ?!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
De ruis was altijd iets waar ik bij een strat bang voor was (ben echte gibsonman). Maar nu heb ik 2 jr geleden zo'n 50-ann. gekocht, vanaf die serie hebben ze nieuwe generatie pickups en dat is echt heel vet voor "vieze" blues!
en u2 natuurlijk
iets van 1800quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef -Menn0- het volgende:
Mijn vader heeft een verlengsnoer gemaakt en een aardekabel aan een buis vast gemaakt, ik heb geen id maar volgens mij is het wel een buis naar de verwarming...
Waarom mag de verwarming niet?
Ik had ook problemen met aarde, ruisde als de ziekte maar nu niet meer![]()
[..]
Wat kostte die 50-ann strat ?!
Ik wil nog steeds een Strat namelijken nog veel meer maja
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Mooi dingetje. Wel een hoop geld voor een strat. Waar zit'm dat nou vooral in? Je hebt ook mooie strats voor 1100 euro.Of zelfs voor 700.
Tof welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |