je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^quote:
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enzquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:10 schreef Toulinash het volgende:
[..]
je leest het verkeerd.. de "onderhandelingen" beginnen bij ¤200 ^^
doe dat ff in het V&A topicquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij er voor betaald, hoelang heb je dat ding al waarom weg enz?
Nee man, opknappen is vetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef imported_sphinx het volgende:
bedenk me net dat ik misschien toch beter een nieuwe gitaar kan kopen dan een bagger strat opknappen![]()
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waardquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man, opknappen is vet![]()
Doe hem mij anders kado, over een half jaar![]()
Kan je zelf evt wel doen. Zelf ook al paar keer gedaan. Niet je van het, maar kleur is kleurquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
opknappen is ook wel vet, maar bij deze is het het misschien niet waard
Sunn by Fender, ooit van gehoord? een goedkope squier is volgens mij nog 10 keer beter, hoewel ik daar nooit op heb gespeelden ik kan voor het geld wss wel genoeg andere dingen bedenken
. tenminste, wat kost het om dat ding opnieuw te verfen?
Die grg170?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:36 schreef Deansensitized het volgende:
En die Ibanez is erg fijn! Zeker voor dat geld![]()
Lage actie, snelle hals, vette scheur, heerlijk!
zwart, nee bewaar em (ga em in laten lijsten als me 1e gitaar) later als ik oud ben enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef Deansensitized het volgende:
Wil je hem kwijt?? Ook een blauwe?
hmf wat heb je uitgespookt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer. Nek ruilen? Merk je toch niet als je dronken bent![]()
ge-wel-digquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef Cynic het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=snTpjKi-quA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |