Ja, maar het voorbeeld is een Emquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:52 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan moet je dus alle snaren aanslaan?![]()
ow hm, mijn elementen hebben namelijk 3 verschillende outputs (of hoe zeg je dat) van 7k tot 10k geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zijn alle 3 't zelfdeIk heb hem in de brug gehad iig.
Wat moet ik met een los kapje??
Klopt. Niet alle elementen passen zomaar overal in.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:27 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ow hm, mijn elementen hebben namelijk 3 verschillende outputs (of hoe zeg je dat) van 7k tot 10k geloof ik.
Wow, da's echt gaafquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef imported_sphinx het volgende:
jongens, ik stap over op tin whistle![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nGteinY_pZA
klinkt verdomme goed met die gitaar man!![]()
Mja, dat klopt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:27 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ow hm, mijn elementen hebben namelijk 3 verschillende outputs (of hoe zeg je dat) van 7k tot 10k geloof ik.
nee, ...dat doet mensen met piano's ...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:06 schreef nijnja het volgende:
heeft iemand hier wel een samen met een ander persoon op 1 gitaar gespeeld?
Ja dat heb ik wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:06 schreef nijnja het volgende:
heeft iemand hier wel een samen met een ander persoon op 1 gitaar gespeeld?
Wat speelden jullie dan? mijn vader speelt alleen blues dus ging ik da ook maar ff doen maar daar ben ik geen talent in, maar dat is dus eigenlijk in alle genres wel mogelijk?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:11 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens gedaan.
Mja, volgens mij was het ook blues, Ik de onderste 3 snaren en die ander de bovenstequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat speelden jullie dan? mijn vader speelt alleen blues dus ging ik da ook maar ff doen maar daar ben ik geen talent in, maar dat is dus eigenlijk in alle genres wel mogelijk?
Quatremains op gitaar is meer werk dan het waard is inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, ...dat doet mensen met piano's ...
Blues, rock, pop / britpop, singer/song gedoequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:21 schreef nijnja het volgende:
oke, ik vond het wel blij maargoed. hang hier nog niet zolang, wat speelt men hier?
Punk, metal, punkmetal, hardcore niet te vergetenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Blues, rock, pop / britpop, singer/song gedoe
Ik had het alleen over mezelfquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Punk, metal, punkmetal, hardcore niet te vergeten![]()
Een USA strat uit '79quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef nijnja het volgende:
haha dat is heel slim allemaal, en wie heeft wat voor'n gitaar? ik zie het bij 1 iemand alwel gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |