yeah woensdagavond in een pub voetbal wezen kijken, bier is hier best OK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:35 schreef Sig het volgende:
[..]
Prachtig! Lekker naar rugby toe en pints of lager binnenkantelen... Veel plezier daar!
Das ook gaaf tochquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef Zaktuig het volgende:
ik mag deventer 5 maanden missen
zit voor stage in engeland, ook erg vet hoor, maar geen deventer :|
Ik zou eigenlijk wel gaan, maar mn ma en stiefpa waren vrijdag 7 jaar getrouwd en normaal doen ze er niks aan, maar nou gingen we uit eten, dus niet naar Irish Pub Night geweset. Naja, volgend jaar maar weer dan ( vorig jaar wel geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Eveli het volgende:
Iemand nog naar de Irish Pub Night geweest? Ik was naar de Elegast (Filthy Nelly!) en de Midtown geweest toen. Was erg leuk (en druk).
Nope. Was het eerlijk gezegd wel van plan; kwam wat tussen. Samen met een goede vriend en mijn vrouw Steden en Ridders gespeeld; ook leuk. Wie speelden er in Midtown? Filthy Nelly komt me trouwens bekend voor; hebben die ook niet een keer in Midtown gestaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:48 schreef Eveli het volgende:
Iemand nog naar de Irish Pub Night geweest? Ik was naar de Elegast (Filthy Nelly!) en de Midtown geweest toen. Was erg leuk (en druk).
Zit daar een coffeeshop boven dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nee, coffeeshop boven had lekkage wat voor stroomuitval heeft gezorgd![]()
Lijkt me b.t.w. wel kut, stroomuitval als je in die kelder staat...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nee, coffeeshop boven had lekkage wat voor stroomuitval heeft gezorgd![]()
In Midtown speelde geloof ik een band genaamd Country Boys From Hell of zoiets. Weet niet of Filthy nelly ooit in de Midtown heeft gestaan. Vorig jaar stonden ze in Persée.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef Sig het volgende:
[..]
Nope. Was het eerlijk gezegd wel van plan; kwam wat tussen. Samen met een goede vriend en mijn vrouw Steden en Ridders gespeeld; ook leuk. Wie speelden er in Midtown? Filthy Nelly komt me trouwens bekend voor; hebben die ook niet een keer in Midtown gestaan?
gezelligquote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef PteV het volgende:
Zo, kamertje aan de Badhuisstraat is vandaag helemaal geschildert, donderdag verhuizen en als alles meezit donderdagavond ook meteen stappen
Welke kleur heb je het geschildert? Succes met verhuizen en waar ga je stappen dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:14 schreef PteV het volgende:
Zo, kamertje aan de Badhuisstraat is vandaag helemaal geschildert, donderdag verhuizen en als alles meezit donderdagavond ook meteen stappen
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezelligmet wie ga je stappen dan
![]()
k ben benieuwd, klinkt leukquote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenik ben nog een uitgaan-in-deventer-maagd, dus laat me verrassen door de kroegjes
kleur is wit en lichtblauw/grijsachtig, plintjes onderlangs donkerblauw. Donderdag pics
Haha nou waar ga je naar toequote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
M'n lieftallige huisgenotes vroegen of ik meeging, misschien kom ik jou zelfs wel tegenik ben nog een uitgaan-in-deventer-maagd, dus laat me verrassen door de kroegjes
kleur is wit en lichtblauw/grijsachtig, plintjes onderlangs donkerblauw. Donderdag pics
verwacht er in ieder geval niet al teveel van.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef PteV het volgende:
[..]
Sssst, niet over hebben, straks lezen er collega's mee...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als iemand dat goed weet ben jij het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och, gezelligheid moet je zelf makenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:27 schreef Hillz het volgende:
[..]
verwacht er in ieder geval niet al teveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |