Oef, ze zijn toch niet verhuisd vanwege Sirtalisquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee.. en daar komen ze ook niet vandaan..
Ja en ze zijn beide erg blij met hun spellen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:10 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Lol je koopt Wii spellen "voor je ouders" hehe humor
alles wat pal is en uit eu komt kan volgens mij..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:27 schreef thaduck het volgende:
Iemand al ervaring met import van games? Ofwel, kan ik ze net als voor de GC bestellen bij play.com en cd-wow en werken ze dan?
Ik heb dan nog wel geen Wii, maar de rest wat verkrijgbaar is kunnen we natuurlijk altijd aanschaffen
Als ze nou support voor draadloze USB toetsenborden maken of met een USB bluetooth toesenbord komen is het nog zeer goed te doenquote:
Klopt, staat ook in de handleiding natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
alles wat pal is en uit eu komt kan volgens mij..
Ofwel, net als de GCquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, staat ook in de handleiding natuurlijk.
Bij elke webwinkel staat de regio er ook bij als het goed is. Play.com geeft dat bijv aan en vanaf hier kan je gewoon Wii games kopen en spelen op je NLse WIi
Niet helemaal zoals op de Cube, want daar kon je een Freeloader voor kopen waarmee het mogelijk was om import games te spelenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ofwel, net als de GCDacht het al, maar zonder handleiding (nog geen wii
) is dat wat lastig te weten
Toch is de DS beter daarin, die speelt gewoon alles![]()
er zijn er 9 in totaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:50 schreef Herr.Flick het volgende:
Hoeveel tempels komen er nog na de watertempel?
Oh, dan ga ik wel richting de 100 uur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik wel richting de 100 uur!*same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb nu voor de derde keer de vessel of light mogen ontvangen om tears te verzamelen...
hopelijk kapt die twiglight kant dan eens.. wel aardig, maar ik vind de normale kant toch leuker![]()
Alleen biljarten is al de 10 euro waard imo..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef _petjan het volgende:
[..]
5 Euro voor iets wat alleen maar ruimte inneemtNiet echt aan te raden. Want Wii Play is niet zo'n spel dat je voor de lol speelt.
Inderdaad jaquote:Op zondag 7 januari 2007 02:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Alleen biljarten is al de 10 euro waard imo..![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:15 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Ik heb iedereen met een nicknaam beginnend met een A toegevoegd aan mijn Wii adresboekNu eerst even weer gamen.
Mijn nummer: 8576-1716-5127-5278
voor die 10 euro speel ik liever een uurtje pool bij mij in de buurt, maar naast het poolen is Duckkunt ook het te doen. Alleen die unlimited kogelsquote:Op zondag 7 januari 2007 02:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Alleen biljarten is al de 10 euro waard imo..![]()
daaromquote:
Ik zal u zometeen even toevoegenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mij nog niet
[..]
voor die 10 euro speel ik liever een uurtje pool bij mij in de buurt, maar naast het poolen is Duckkunt ook het te doen. Alleen die unlimited kogels![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |