abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:00:39 #31
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_45040446
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Waarom voldoet deze niet dan? Ik heb er nog geen problemen mee gehad.
Ik zou ook wel een sterke willen, want bij rayman moet ik op het puntje van de bank gaan zitten, als ik achterover leun dan komt er een melding van "ga dichter bij de tv zitten"

Met bv bowlen heb ik hier geen last van, als ik bv in de keuken ga staan doet ie het nog. (vermoed dan ook dat bowlen geen gebruik maakt van de sensor bar.
wat?
  Donald Duck held vrijdag 5 januari 2007 @ 15:02:51 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45040508
de sensor bar is er alleen voor als je echt moet richten op de tv. zoals bijv. de boemerang en katapult in zelda. bowlen maakt alleen gebruik van de tilt en versnellings sensoren in de wiimote zelf
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:04:32 #33
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_45040571
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef _petjan het volgende:
3rd party spul is vaak minder kwaliteit. Je kan denk ik beter voor 20 euro een classic controller kopen.
Maar met een classic controller kun weer je geen GameCube games spelen... Een classic controller is voor VC games misschien dan wel het meest ideaal, een 'echte' NGC controller biedt dan weer de meeste flexibiliteit omdat je er zowel VC games als NGC games mee kunt spelen.
pi_45040680
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef mschol het volgende:
wii ftw

mezzin
je html wii code tabel is niet netjes.. er staat geen afsluitende </tr>
tnx oeps ff vergeten in de snelheid....
pi_45040684
hou van goeie wall papers, dankzij zelda heb ik eindelijk een toffe waardoor ik de standaard xp achtergrond de deur kan wijzen
pi_45040705
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

tnx oeps ff vergeten in de snelheid....
gebeurd iedereen wel eens
  Donald Duck held vrijdag 5 januari 2007 @ 15:07:59 #37
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45040706
quote:
een 'echte' NGC controller biedt dan weer de meeste flexibiliteit omdat je er zowel VC games als NGC games mee kunt spelen.
maar een gc controller is dan weer niet helemaal ideaal voor alle vc games. De d-pad is wat klein en zit niet op de juiste plek, en ten opzichte van de n64 controller zijn het d-pad en analoge stick omgewisseld. dat kan lastige besturing opleveren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:17:51 #38
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45041054
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:48 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

En dat vind ik echt heel erg matig.. waarom konden ze niet gewoon een VC channel aanmaken voor al je virtual console games. Nu wordt het zo'n zooitje.
je kan je kanalen verplaatsen met de knoppen A+B, dacht ik..
pi_45041338
Darten met Barney

Ik geloof dat er een paar topics terug gesproken werd over hoe vet een dart game wel niet zou zijn.
Niet alleen krijgen we een dartgame, je kunt ook nog met onze eigen vadsige Barney rondhuppelen.

Ik laat 'm maar liggen denk ik.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:36:42 #40
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45041756
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef Neverstop het volgende:
Darten met Barney

Ik geloof dat er een paar topics terug gesproken werd over hoe vet een dart game wel niet zou zijn.
Niet alleen krijgen we een dartgame, je kunt ook nog met onze eigen vadsige Barney rondhuppelen.

Ik laat 'm maar liggen denk ik.
als het beter is dan de monkeyball versie koop ik hem (ook al heb ik een professioneel electronische dartboard liggen )
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:39:25 #41
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45041860
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:36 schreef depax het volgende:

[..]

als het beter is dan de monkeyball versie koop ik hem (ook al heb ik een professioneel electronische dartboard liggen )
verkapt opscheppen over je professioneel electronische dartboard
pi_45041907
ze hadden alleen component cables bij de dixons
Waar bestel ik de RGB kabel online?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:41:53 #43
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45041956
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:39 schreef _petjan het volgende:

[..]

verkapt opscheppen over je professioneel electronische dartboard
lol ja echt wel

zo een ding kost tegenwoordig 90 euro ofzo.
Ik wilde gewoon aangeven dat ondanks dat ik er een heb ik toch dit voor de wii ga halen aangezien het gewoon makkelijker is dan dat bord in de kamer op te hangen.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:45:09 #44
155698 _petjan
jan met de pet
pi_45042093
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef Xrenity het volgende:
ze hadden alleen component cables bij de dixons
Waar bestel ik de RGB kabel online?
Bart smit
pi_45042111
Terug Vind Wii
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:49:36 #46
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45042269
quote:
We just got back from a marathon gaming session, and Metroid was one of the most interesting titles that we played at Nintendo's super-secret, invite-only gaming session.

Metroid Prime 3: Corruption Definitely stole the the show. The graphics looked amazing -- better than Halo 2 on the Xbox without a doubt -- and the levels showed off sparkling details, proving the Wii is far more powerful than the Gamecube. Out of all the games we played, the Wii controller seemed most at home with Metroid.

You don't fire with your index finger, but with your thumb (using the A button). This sounds a little goofy, but in practice it worked very, very well. You could press the directional pad to fire rockets or enter your scanning mode, and the trigger (aka the B button) handled jumps very nicely. Samus has a few new moves that take advantage of the motion-sensitive controller. By locking onto a target and thrusting the left nunchuku forward, Samus could launch a grappling beam. The beam is similar to Half-Life 2's Gravity Gun, but was mostly used to push rubble out of the way, open grates, or in a nice touch, yank shields from enemy hands. The other major Wii functionality was that some control panels needed to be lifted, rotated, and pushed back into slots -- these movements were all handled on the Wii controller.

Aiming with the point-and-shoot controller felt very nice, though it took a few minutes to become truly comfortable. The experience was much like playing a PC first-person shooter, especially since the nunchucku analog stick controlled movement We found that standing roughly four feet from the TV provided the best motion, and the cursor stayed smooth and steady -- no shakiness! The frame rate was also smooth and consistent, even when the screen got crowded with special effects.

Metroid was probably the best Wii game on display. Wii can't wait to play more
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_45042675
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:49 schreef BMH het volgende:

[..]
quote:
as far as we know here, there hasn't been a new press event at Nintendo in quite some time. this is likely old.

there was no recent event. we confirmed with NOA.
Van Skip, 1up.com.

Sowieso oude informatie van (waarschijnlijk) de E3 demo ofzo.
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:45 schreef _petjan het volgende:

[..]

Bart smit
Bedankt
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:10:46 #48
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_45043112
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:58 schreef Xrenity het volgende:

[..]

[..]

Van Skip, 1up.com.

Sowieso oude informatie van (waarschijnlijk) de E3 demo ofzo.
[..]

Bedankt
Wel vaag dat 2 sites een artikel plaatsen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_45043185
Misschien is dit ook wel leuk voor in de OP, links voor je wii om nog leuke websites te bezoeken

Muziek:
http://www.finetune.com/wii/player.html
Spellen:
http://www.albinoblacksheep.com/games/wii/
http://www.wiicade.com/
http://www.redkawa.com/marketplace/games/
Pron:
http://wii.juxel.com/ (maar ik geloof dat de wii geen mpeg afspeelt)
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
pi_45043398
Wel vaag dat 2 sites een artikel plaatsen
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:18:18 #51
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45043433
bmh = roelroel ?
pi_45043594
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef donderopman het volgende:
[...]
Pron:
http://wii.juxel.com/ (maar ik geloof dat de wii geen mpeg afspeelt)
omg
Oh, and that's a bad miss!
pi_45044014
Een paar topics terug werd er gesproken over een lekker gruwelijke game op wiicade.com

Weet iemand nog welke dat was? Grof, fout en gewelddadig waren geloof ik de keywords .
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:33:40 #54
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45044018
Ik koop geen Metroid als je weer continue heen en weer moet lopen met respawnende monsters. Dat heb ik al genoeg gedaan met Hunters.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45044381
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:33 schreef Tomasso het volgende:
Ik koop geen Metroid als je weer continue heen en weer moet lopen met respawnende monsters. Dat heb ik al genoeg gedaan met Hunters.
De Prime console serie verschilt behoorlijk van Hunters
pi_45044454
Paar sappige rumors:
quote:
- From Software is developing a Kingsfieldesque 1 person action RPG on Wii

- Fire Emblem Wii has two parts... The first part is the original Fire Emblem Path of Radiance.. (IS did this with the SNES version of Fire Emblem.. i think it was called mystery of the emblem or something)

- Nights Wii

- Square Enix and Disney agreed to put the next Kingdom Hearts on Nintendo Consoles

- Swords of Legendia will be the first game of the Swords of series.. a Spinoff series of the Tales of series..
http://ruliweb.empas.com/ruliboard/read.htm?main=nin&table=game_nin02&page=1&num=7010&find=subject&ftext=%B7%E7%B8%D3&left=b&time=0
pi_45044521
<quote>
intendo is bezig met het ontwikkelen van een dartgame. Dat heeft darter Raymond 'Barney' van Barneveld aangegeven. Volgens de darter zijn de eerste foto's voor research voor de game al gemaakt. Het is nog niet bekend voor welke spelcomputer de game uit zal komen, maar verwacht wordt dat het om een spel voor de Nintendo Wii gaat.

Van Barneveld praatte zijn mond voorbij in een interview met Veronica Magazine: "Ik loop al een tijdje rond met het idee voor een dartspel dat je kunt downloaden voor op je telefoon. Het zou leuk zijn als die er komt, maar voorlopig hoop ik eerst dat het dartspel van Nintendo op de markt komt. Daar zit ik zelf ook in. De eerste foto's zijn al gemaakt, dus grote kans dat die game doorgaat!"

</quote>

Woohoo... Ben benieuwd
To be or not to be.....
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:04:44 #58
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45045160
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:43 schreef Xrenity het volgende:

[..]

De Prime console serie verschilt behoorlijk van Hunters
In hoeverre verschillen ze van elkaar?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45045222
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

In hoeverre verschillen ze van elkaar?
Hunters was meer actie gericht, terwijl de console games eigenlijk meer een soort van Zelda games zijn. Prime iig wel
Hunters was gewoon een 'standaard' FPSje, als je het mij vraagt en de console reeks is dus een adventure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')