leuk geprobeerd, maar zo werkt dit spelletje niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:23 schreef rick89 het volgende:
Varna en odessa?
Ja, ik wil ook wel 's puntjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef barney74 het volgende:
kunnen jullie niet even wegblijven tijdens dit topic?
![]()
![]()
Ik weet deze vraag niet dus ga je gangquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef barney74 het volgende:
kunnen jullie niet even wegblijven tijdens dit topic?
![]()
![]()
Bertha volgens mij vereist de OP nog wat aanpassingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja hè, best goed voor de eerste keer... Alleen het plaatje doet 't niet
wat dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Bertha volgens mij vereist de OP nog wat aanpassing
Je moet [img]http://www.nembrionic.com/fok/opzoekverbod.jpg[/img ] even gebruiken (en dan wel die laatste spatie eruithalen)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja hè, best goed voor de eerste keer... Alleen het plaatje doet 't niet
Ik mis 2 plaatjes. Eerste plaatje heb je helemaal geschrapt, moet je ff quoten van een eerder topic en wat Mark zegt tussen img tags zetten.quote:
ja, typvoudtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet [img]http://www.nembrionic.com/fok/opzoekverbod.jpg[/img ] even gebruiken (en dan wel die laatste spatie eruithalen)
Wat was die andere nou? Zag er nl wel bekend uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:01 schreef Mark het volgende:
Geen liefhebbers van deze serie? Hier dan nog een plaatje:
[afbeelding]
Heb je de administratiekosten al betaald?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Elephant het volgende:
Mag ik mee doen? Battestar Gallactica.
Starbuck
En Eisbär geluisterd natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je de administratiekosten al betaald?![]()
Dat is Apolloquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:05 schreef Elephant het volgende:
Mag ik mee doen? Battestar Gallactica.
Starbuck
Moet je ff wachten tot mijn wedde is overgemaakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je de administratiekosten al betaald?![]()
Ik was er al mee opgegroeid en kan de plaat wel dromen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |