Sla staat er vaker op hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef HansU het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik ook trouwens![]()
Hoe vaak eten die duitsers trouwens Kartoflnsalad (aardappel salade) Dat staat echt vaak op het menu daar.
Taaltechnischschsch gezien nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:49 schreef PieterBas het volgende:
klote RSS feed... waarom luister je niet...![]()
![]()
he, dat rijmt
Nog 2uur en 44min.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Taaltechnischschsch gezien niet
Maar in de uitspraak wel ja
Ik verveel me hier!
Maar, over een paar uurtjes zit ik weer aan het bier
jeejjjj ....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef PieterBas het volgende:
Nog 2 uur en 34 minuten..
powerblaatenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:34 schreef SvenM het volgende:
Ik ben nu maar weer aan het powerblaaten in me stageverslag, om hem iets langer te krijgen
Nou.. Dat wil ik ookquote:
Gezellig ben jijquote:
Ja sorry, ik wordt gek van de vervelingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gezellig ben jij
Maar goed, volgende week is mijn laatste week.
feliquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gezellig ben jij
Maar goed, volgende week is mijn laatste week.
Hier nog eenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wordt gek van de verveling![]()
haha, ik kan het me voorstellen. Had ik vandaag ook, daarom ben ik maar gewoon gegaan. Maar op sommige stageplekken kan dat nu eenmaal niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:16 schreef Teije het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wordt gek van de verveling![]()
Ik zit nu al zo'n 2 uur echt helemaal niks anders te doen dan fok te browsen, maar ja bijna weekendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
haha, ik kan het me voorstellen. Had ik vandaag ook, daarom ben ik maar gewoon gegaan. Maar op sommige stageplekken kan dat nu eenmaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |