Ik ben helaas dan niet thuis.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:24 schreef Gripper het volgende:
De discman klinkt leuk!
Ik kan m evt komen ophalen, ergens dit weekend (zaterdag eind vd middag of zondag)
12,50?
Opsturen een mogelijkheid? Als je m zonder doos in bubbeltjesplastic verpakt, zal dat niet al te duur worden denk ik.quote:
Ik denk dat je aangezien van het gewicht, nog aan de 6,60 (?) komt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Opsturen een mogelijkheid? Als je m zonder doos in bubbeltjesplastic verpakt, zal dat niet al te duur worden denk ik.
je hebt mail!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:09 schreef ymme het volgende:
Mail me maar op e punt gerritzen Apending Hete mail. com![]()
Eehhh, ymme, dat bod van de videorecorder: heb je dat van mij gehad? Ik bedoel, ik heb niet je *vraagprijs* geboden, want als de vraagprijs de prijs is die het moet opbrengen, is het dus niet de vraagprijsquote:Op maandag 8 januari 2007 13:16 schreef ymme het volgende:
Videorecorder waarschijnlijk verkocht.
De cdr930, hier is de handleidingquote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef thijs121 het volgende:
uhm...........ff een opmerking over de cd-brander.
Je hebt mail!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef ymme het volgende:
Wil niemand de huistelefoon met nummerweergave kopen?
Of de camera?
djkoelkast mail me maar.
En div-er ook.
E puntje GerritZen apending hete mail puntje com
Nog een keertje. Als je weleens in de buurt van de lijn utrecht-den haag komt bied ik 20 euro. Ik ga daar echter niet voor heen en weer rijden naar pannerden, dus het zou mooi zijn als jij in de buurt kwamquote:Op maandag 8 januari 2007 16:20 schreef TSPO het volgende:
Kom je weleens in Utrecht of omgeving?
-edit: Hmm.. over het e.e.a. heen gelezen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Zullen we het op zaterdag om 17.00 uur houden. Mail me maar op e punt gerritzen Apending Hete mail. com![]()
Opnieuw gemaild. Videorecorder voor MIJN!!!quote:Op maandag 8 januari 2007 18:24 schreef ymme het volgende:
Er is nu iemand die 30 euro biedt.
Hij is voor de hoogste bieder.
Da's niet netjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:35 schreef dagizmo het volgende:
Wat is dit een LAMME verkoopster!!
Ik had de videorecorder van mevrouw gekocht!
Ze zegt letterlijk: voor xx. heb je een deal. Geef me je adres, ik stuur het in het weekend op!
Dus ik geef me adres,etc, vanuitgaande dat er een deal is afgesloten.
Krijg ik later die dag nog eens een flauwe KUT email, dat blabla er is een hogere bieder en zolang ik het niet verstuurd heb is het niet verkocht!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:30 schreef ymme het volgende:
Update
Te koop, verschillende videobanden:
20 jaar wk voetbal.
Oranje in de finale (een selectie uit de vele onvergetelijke hoogtepunten wk '74-wk '78- ék '88).
Oesters van Nam Kee.
one night at McCool's (komedie)
Die hard with a vengeance (bruce willis)
The Grinch (Nederlands gesproken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |