nee dan smelt tie natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
O, een vraagje trouwens. Is een laserlampje wel veilig voor je sensor?
Nee hoor, niet nodig dus. Kijk maar:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef MissBliss het volgende:
Je schrijft met links automatisch in spiegelbeeld?
Ik zou zeggen dat je wel in spiegelbeeld moet schrijven
Een grote aansteker en later een lampje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef IkVind het volgende:
[..]
wat heb je gebruikt om te schrijven?
Je hebt toch voor jou richting links geschreven?? dat is dan toch spiegelbeeld?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Nee hoor, niet nodig dus. Kijk maar:
:p
Ik vind ze leukquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ik overigens heb gedaan, en ja, ik kijk een beetje niet vrolijk zie ik nu, is mijn compactcam gepakt en deze ook op zelfontspanner gezet en laten flitsen.
Het is gewoon mijn no-emotiongezichtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind ze leukJe kijkt wel wat nors ja
Verhip je hebt gelijk, het voelde zo logisch dat ik het helemaal niet in de gaten hadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt toch voor jou richting links geschreven?? dat is dan toch spiegelbeeld?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Verhip je hebt gelijk, het voelde zo logisch dat ik het helemaal niet in de gaten had.
Ik vond het ook wel moeilijk zoveel dingen tegelijk.. Afstandbediening, aansteker aan maar nog niet in beeld, lachen, letten op de flits en leuke figuurtjes maken... Het lachen schoot erbij inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn no-emotiongezicht.
Ik heb een keer 10s, een 20s en een 15s geloof ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat voor sluitertijden gebruiken jullie hier nou voor? Wat werkt het best?
Ik ga vanavond ook even aan de slag. Leuk idee![]()
Ik had gewoon een lampje kunnen vinden, dus geen aansteker nodig gelukkig, dat zou pas een kutkarwei zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel moeilijk zoveel dingen tegelijk.. Afstandbediening, aansteker aan maar nog niet in beeld, lachen, letten op de flits en leuke figuurtjes maken... Het lachen schoot erbij in
Door voor een zwarte achtergrond te staan hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb een keer 10s, een 20s en een 15s geloof ik.
[..]
Ik had gewoon een lampje kunnen vinden, dus geen aansteker nodig gelukkig, dat zou pas een kutkarwei zijn. Ik snap alleen niet hoe jij je achtergrond zo donker houdt.
Waar stond je dan, ik moest naar de wc want daar zijn geen ramen maar ook geen zwartquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Door voor een zwarte achtergrond te staan he
Die is leukquote:
Nou ja, ik stond in de studio van Re... das wel een voordeel op zichquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar stond je dan, ik moest naar de wc want daar zijn geen ramen maar ook geen zwart.
Die uit de hand gelopen woonkamer?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik stond in de studio van Re... das wel een voordeel op zich
Au?quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Die uit de hand gelopen woonkamer?
Knap dat je het eruit haaltquote:
Staat dat er serieus of deed je maar wat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Knap dat je het eruit haalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |