aha door muren heenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee die had ik eerst en werkte volkomen kut. RF heeft gewoon meer bereik, zelfs door muren heen
I wish!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:23 schreef IkVind het volgende:
[..]
aha door muren heenmaak je dan ook foto's door de muur heen? dan wil ik die ook wel
En IR zou je in dit soort foto's wel eens kunnen zien...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee die had ik eerst en werkte volkomen kut. RF heeft gewoon meer bereik, zelfs door muren heen
Infra Redquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:50 schreef IkVind het volgende:
IR en RF staan voor?
Hoe heb je dat gedaan dan? Gewoon je hoofd heel stil gehouden of zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Van de week toevallig deze gemaakt:
[afbeelding]
Geen hoogstandje, maar toch
Nee, in het begin geflitst en daarna dus dat lampje (of vlammetje in dit geval) bewogen als de sluiter nog open staat. De flits bevriest je gezicht, dus daarna maakt het niet uit of je beweegt, dat zie je niet op de foto.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan dan? Gewoon je hoofd heel stil gehouden of zo?.
Hey, da's slimquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, in het begin geflitst en daarna dus dat lampje (of vlammetje in dit geval) bewogen als de sluiter nog open staat. De flits bevriest je gezicht, dus daarna maakt het niet uit of je beweegt, dat zie je niet op de foto.
Ik sta voor een zwarte achtergrondquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey, da's slim. Mijn batterij ligt nog aan de oplader, maar ik ga het straks zeker proberen. Waar heb je dit eigenlijk gemaakt, dat ie zo donker is?
Yeps. Ik flits dus voordat het gordijn weer dicht gaat, zodat ik ook bij het einde van de tekst kom te staan. Althans, dat is de bedoeling. Nog even en dan kan ik het gaan proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, in het begin geflitst en daarna dus dat lampje (of vlammetje in dit geval) bewogen als de sluiter nog open staat. De flits bevriest je gezicht, dus daarna maakt het niet uit of je beweegt, dat zie je niet op de foto.
Tekste maken is best moeilijk volgens mij, ik was al blij als er een leuk figuurtje uitkwamquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Yeps. Ik flits dus voordat het gordijn weer dicht gaat, zodat ik ook bij het einde van de tekst kom te staan. Althans, dat is de bedoeling. Nog even en dan kan ik het gaan proberen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:27 schreef ..zapper het volgende:
Ja ik dacht eerst ook dat ik in spiegelbeeld moest schrijven, maar als ik links schrijf is dat niet nodig.
200 wat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mijn (interne) flitser gaat maar tot 200, een manier om dit te omzeilen?
Sluitertijd 1/200 bedoel ik.quote:
wat heb je gebruikt om te schrijven?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef MissBliss het volgende:
Je schrijft met links automatisch in spiegelbeeld?
Ik zou zeggen dat je wel in spiegelbeeld moet schrijven
Waarschijnlijk kan je het niet omzeilen om sneller te flitsen... behalve een externe flitskop met high speed sync optie. Zo kan ik tot 1/8000 flitsen (sneller gaat m'n camera niet).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sluitertijd 1/200 bedoel ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |