abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45367783
Ik stop ook alles zo ver mogelijk weg hoor Luchtbel. Ik zou het ook niet durven om het binnen handbereik te zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 11:44:24 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45367837
Hoe is het inmiddels met Djulian?

*terugdenkt aan de pot vaseline die Christan in zijn kamer uitsmeerde*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45369415
Eerst wel, maar nu Myrthe grote zus is vindt ze zichzelf ineens écht groot. Haalt de keukenhandschoenen uit de la om het avondeten koken even van mij over te nemen, zet de heetwaterkraan aan om met de vaatdoek op te ruimen wat ze geknoeid heeft, enz. Wordt me iets te gevaarlijk.
pi_45370677
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:42 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Benthe...Jolie heeft laatst een keer een tube tandpasta leeg geknepen, tja....

Zonder aanval ofzo verder hoor maar bewaren jullie zulke spullen echt op die kamertjes? Ik durf dat echt niet te doen nog bij Jolie, bang dat ze iets opeet of stuk maakt. Of dat d'r oogjes aan elkaar zouden plakken ofzo. Hebben jullie er zo veel vertrouwen in dat zulke dingen allemaal wel goed gaan?
Het enige wat in haar kamer stond was een pot gel. Benthe is eik net zo een braaf meisje als Maria. Neemt niet weg dat je voorzichtig moet zijn en een kind niet zomaar alles kan toevertrouwen. Tuurlijk is dit een waarschuwing! Ik denk dat we iets te naief zijn geweest om dat op haar kamertje te laten staan.
pi_45371270
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het inmiddels met Djulian?

*terugdenkt aan de pot vaseline die Christan in zijn kamer uitsmeerde*
Hij heeft nog wel wat hoofdpijn aan het einde van de dag, maar verder lijkt alles oke. Zijn oog is nu geel waardoor het niet meer opvalt. Film kijken gaat weer wat beter, maar helemaal kijken lukt nog niet.
Verder is hij ernom ondeugend
  maandag 15 januari 2007 @ 19:06:38 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_45381346
gelukkig dat het beter gaat met djulian

Mijn oppas is vandaag gaan wandelen met de kids en had in overleg Liam geen luier om gedaan. na 2 uurtjes had ie een paar drupjes in zijn broek en ging meteen een grote plas doen op het potje.

bedankt voor alle tips voor een krukje. Ik ga er maar 2 kopen, 1 voor beneden en 1 voor boven. kan ik hem ook in de keuken gebruiken met handjes wassen, das wel handig
stormy waters...
sailin'
pi_45381406
Wat is dat inene hard gegaan Belana! Fijn hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator maandag 15 januari 2007 @ 19:56:55 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45383612
Ik ben normaal gesproken niet heel erg onzeker als de kinderen ziek zijn, maar ik wil nu toch wel graag gerustgesteld worden merk ik. (het verhaal van Thijs heeft toch diepe sporen achtergelaten)

Iris was in de nacht van vrijdag op zaterdag ziek, heel veel spugen. Zaterdagmiddag en avond had ze koorts en zondag was ze weer kiplekker. Ze wilde gewoon weer eten, buiten spelen en was weer helemaal zichzelf.
Afgelopen nacht heeft ze weer gespuugd, nou dat kan waarschijnlijk heeft ze toch iets gegeten waar haar maagje nog te gevoelig voor was.
Alleen... vanmiddag ineens kreeg ze weer koorts, en vanavond was het zelfs best hoge koorts. Stom maar ik vind het ineens best wel eng. Is ze weer ziek of nog ziek? Het zal ongetwijfeld een onschuldig virusje zijn maar want kun je je ineens druk maken om zo'n meisje....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 19:57:39 #184
13151 crew  Rewimo
pi_45383643
Bij twijfel de dokter bellen Lois, echt goed klinkt het niet met die koorts. Gewoon doen. Moederinstinct, weet je wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator maandag 15 januari 2007 @ 19:58:57 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45383711
Ja ik denk dat ik dat morgen wel doe, als het nog zo is. Op zich ben ik niet heel erg verontrust, maar wel een beetje angstig. Kan het verschil niet goed uitleggen, ik weet ergens wel dat het niet heel ernstig is maar ik vind het wel eng....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 januari 2007 @ 20:00:03 #186
13151 crew  Rewimo
pi_45383757
Dat is dus je moederinstinct
pi_45383836
Lois, ik 'wist' met Lis ook gewoon dat er iets niet goed was. En dat klopte dus. Bellen hoor bij twijfel. Liever te veel dan te weinig. Sterkte
  maandag 15 januari 2007 @ 20:59:19 #188
103793 kozakken
Living the life
pi_45386125
Aansluit bij de anderen. Vertrouw op je instinct. Met kleine kindjes kun je gewoon niet genoeg zekerheid krijgen.
(Even ogen dicht doen en heel goed bij jezelf nagaan wat je nu echt voelt wil hier nog wel eens helpen. Is het angst vanwege andere situaties en 'wat alsen' of angst omdat het niet goed zit)
Nou ja.. zoiets dus.
Begrijp het verschil, denk ik, wel een beetje.
  maandag 15 januari 2007 @ 21:30:11 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_45387382
lieve lois, je hebt juist zo goed geleerd naar je gevoel te luisteren met Eva, luister er nu ook maar naar, beter onnodig dan niet. Gewoon alleen al voor je eiegen gevoel. daar zijn dokters voor, krijgen ze een goed salaris voor! doen hoor meisje, niet onnodig druk blijven maken. als je me nodig hebt, morgen ben ik thuis. (alleen ff naar het cb, maar mobiel mee enzo)
stormy waters...
sailin'
pi_45391503
Lois wat de anderen zeggen, ga op je gevoel af en bel.
pi_45401510
Lois hoe is het nu met Iris ?

En even een vraagje aan Poemojn, heb jij de link voor mij naar de groeigrafiek van meisjes vanaf 1,5 jaar ? Kan 'm nergens vinden..
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:55:04 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45402775
Als poemojn toch met linkjes gaat gooien, heb je dan toevallig ook nog dat linkje naar scholen in alle gemeenten en hoe goed ze het 'doen', of zoiets was het dacht ik?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:02:36 #193
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45402976
En het linkje van gemiddelde leeftijden waarop kinderen bepaalde dingen kunnen?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45403173
jullie zijn erg
Misschien handig om die linkjes gelijk in de OP op te nemen?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:24:38 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45403517
deze m@x? (die had ik dan weer wél opgeslagen)

en deze had ik ook nog Ladybos, is van 0 tot 4 jaar.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:32:21 #196
3142 m@x
pi_45403689
Die bedoelde ik inderdaad Tex. Ik was wel nieuwsgierig hoe het zat met kleuren herkennen en tellen. Kai is daar momenteel heel erg mee bezig. De kleuren kent hij al goed maar tellen lijkt nog nergens op: "een, tee, acht, zeven, tieh". Zo schattig Wel fijn om te zien dat Kai inmiddels de hoogste waarde voor "kan zelfstandig lopen" met een maand of 5 heeft overschreden

Fijn dat het zo goed gaat met zindelijk worden Belaan.

Benthe, boefie en dan zitten er wel weer voordelen aan een kind wat nog niet kan lopen
pi_45410531
Hoe is 't Lois?

en jullie zijn erg
Tex, www.onderwijsinspectie.nl misschien?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:22:46 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45410811
Dank je poemojn
©Dumbo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:29:16 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_45411025
lois? hoe is het? (ik weet het vandaag drukke dag met riagg enzo, maar toch, wil wel ff weten natuurlijk)
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:30:37 #200
3142 m@x
pi_45411080
Inderdaad Lois, heb je de dokter nog gebeld of gaat het alweer wat beter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')