abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45176135
O Belana dat jezelf horen praten Ik vind dat zo erg. Hier hoor ik Jans het woord "eigenlijk" zo vaak gebruiken, en "is het nou afgelopen" hoor ik hier ook heel vaak
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:02:33 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45176304
Leuk is dat hè?
Een voorbeeldje van hoe dat hier gaat:
Léon moet altijd als hij langs een tuin vol met steentjes loopt een steentje meenemen. Vanochtend had hij er eentje van oma meegenomen.
's Avonds zing ik altijd liedjes voor de jongens. Léon heeft zijn eigen liedje 'Hoog in de lucht' en Cas heeft 'Als de maan verschijnen gaat'.
Vanmorgen op de terugweg hoorden we achterin de auto iemand heel zachtjes zijn eigen slaapliedje zingen. En op de plekken waar normaal Léons naam in voorkwam zong hij nu 'steentje'. Vervolgens: "Ga maar lekker slapen steentje, tot morgen, welterusten!"
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:10:42 #53
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45176542
Lieve Lishe; nog gefeliciteerd met je lieve monster!!! Twee!!! Ik word er gewoon plaatsvervangend emotioneel van. Ik weet, ik ben (te) laat, maar was ruim een week afgesneden van internet... Ik heb wel aan jullie gedacht zondag, telt dat ook? Wat heerlijk dat ze zo genoten heeft van haar verjaardag!!! Geef 'r maar een dikke knalzoen, die mooie peuter van je.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:11:34 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_45176566
aaaaah Leon
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:43:14 #55
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45179265
Kinderpisbakkies hoe bedenken ze het

De peuterpubertijd is hier in sluimerstand stil gaan zijn. Ze is zo leuk, gezellig en lief nu komt eigenlijk de volgende verandering maar deze moeder denkt er nu al met spijt in haar hart aan. Moet namelijk bellen voor de PZ en ik kan het maar niet opbrengen want wat zal ik dat wieffie gaan missen zeg Zij zelf is er wel aan toe meer contact met kinderen te hebben.

Liam you go boy

Leon
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:15:25 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_45180378
ja ook zo'n vernieuwing he rottdog Liam gaat de 23e voor het eerst
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:19:09 #57
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45182711
Spannend, die PSZ-gangers.

Hier een jochie wat deels ziek, deels heftig peuterpuberend is. Hij is brutaal, schopt en slaat iedereen die in de buurt komt, gooit met alles wat hij in zijn handen krijgt en vindt niks goed of leuk. Als je hem vraagt of hij een boterham wil begint hij al te dreinen. Slapen gaat ook heel slecht en qua lopen zit er geen schot in de zaak (donderdag hebben we een afspraak bij de huisarts ivm verwijzing naar een kinderarts). Ik vind het dus op het moment niet zo leuk meer. Gaat ook wel weer over maar deze dagen zijn even heel zwaar.

Wat wel heel goed gaat is praten. Als hij een goede dag heeft dan is het gewoon een lekkere kletskous. Zijn nieuwste uitdrukking is "nee joh gekkie"
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:20:01 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45182753
Wow Rottdog, wat een stap alweer hè.

Wij gaan volgende week even bij 2 scholen in de buurt kijken. Krijgen nl. al een oproep voor Léon voor 2008.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:21:26 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_45182801
och m@x, ik kan me gevoel zo goed voorstellen. en ik kan me ook voorstellen dat er bij Kai misschien wat frustratie zit? maargoed, peuterpuberen doen ze toch en is gewoon ronduit een rot periode Ik hoop dat ie snel beter is en dat je snel weer aan het werk kunt
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:24:43 #60
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45182902
Ik denk ook wel dat het een combinatie van verschillende factoren is. De gewone peuterpuberteit, het niet kunnen lopen en het ziek zijn. Hopelijk kan de kinderarts ons verder helpen met het lopen aangezien we daar toch steeds bezorgder over worden. Misschien brengt dat bij ons ook wat rust in het hoofd waardoor de rest minder vervelend is ofzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45183907
M@x, dat valt niet mee zo'n peuterpuber en dan nog die zorgen over het lopen. Ik hoop ook dat de kinderarts jullie verder kan helpen want het lijkt me ook heel rot allemaal.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:11:31 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_45184443
ik hoop zeker ook dat de kinderarts er iets mee kan
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 20:34:31 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45190295
m@x

Hier hebben we een hele goede invloed op Isa... Vanmorgen komt ze me halen, ik moest komen kijken want er zat een vlek in het tafelkleedje. 'Magge niet he mama...' Vervolgens zet ze er een legoblokje op 'Zienne ne niet zo...'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 10 januari 2007 @ 19:01:40 #64
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_45221187
Oh M@xie moeilijk he soms(vaak) die dwarsheid man het kost zo veel energie!!! Dan nog die zorgen erbij over het lopen, wilde je gewoon even een dikke kus geven....dusse dikke
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_45222580
M@x meneer M@x en Kai
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45225251
Succes morgen bij de huisarts M@x!

Hoe gingen de eerste keren psz van de peutertjes hier (Jolie bijv toch?)?
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:44:55 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_45238925
Liam heeft vandaag alweer 2 keer op het potje geplast. een beeeeetje dwingen helpt toch wel want eerst zei hij vanmorgen dat ie niet wilde (gisteren heeft ie ook niet gedaan met de oppas erbij)
ik heb hem vanochtend gewoon in zijn blote billen neergezet voor de tv en niet lang daarna was het zover en net weer, uit zichzelf na een klein ongelukje. betekent wel dat ie het dan beter voelt en ook stopt met plassen om op het potje verder te gaan. met een luier om leren ze dat niet natuurlijk. dus ik ben thuis vandaag aan de zindelijkheidstraining
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:48:35 #68
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45238970
Woei, succes Belana!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:03:07 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_45239124
Inmiddels heeft ie al 5 keer op het potje geplast plassen die kids altijd zoveel?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:12:38 #70
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_45239248
Zo hee, dat gaat goed Belana!

Ik ga er zaterdag ook maar aan beginnen. Gewoon geen luier om doen en dan maar zien wat er gebeurt. Ik denk dat als Melvin eenmaal een keer op het potje heeft geplast en ik dan heel enthousiast reageer hij het helemaal geweldig vindt. Hij is nogal gevoelig voor applaus en complimenten
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  donderdag 11 januari 2007 @ 09:17:04 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_45239308
en dat was 6

Liam was vlak voor de geboorte van Ezra ook al bezig, maar dat is toen helemaal gestopt en we lieten het maar zo. wel af en toe vragen maar meneer had geen trek daarin. En nu kwam ie er dus ineens zelf mee dinsdag. en het gaat goed Ik denk dat hij nu bij iedere eerste aandrang gaat zitten ofzo, doen ze dat? iemand ervaringen even? kan me zoiets herinneren van Saskia namelijk, dat die ook zoveel ging?
stormy waters...
sailin'
pi_45242117
De eerste tijd vinden ze het helemaal geweldig Belana. Djulian ging in het bgin ook tig keer op het potje en nu alleen alshij echt moet. Is de nieuwigheid en de complimentjes diehij krijgt vind hij geweldig natuurlijk.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:22:01 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_45242181
nu hij moe begint te worden begint ie ook weer ff minder interesse te hebben. nou ja, ik wil niet dwingen iig. vanmiddag na zijn slaapje maar weer. hoewel hij perse geen luier om wil. hij had net wel een ongeukje, maar dat hoort erbij denk ik.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:31:06 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45242472
Go Liam

Ik wilde even een geven aan M@x. Gewoon...
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:42:56 #75
103793 kozakken
Living the life
pi_45242841
Wat goed Liam
Ik zelf zou nu gewoon doorzetten Belana. Geen luier meer om doen behalve (hier dan:) bij slapen 's middags en 's nachts en bij uitjes buiten de deur zo'n naarbenedentrekbroekje.
Als hij nat is gewoon verschonen en je instellen op veul natte was Paar extra onderbroekjes kopen bij de zeeman oid en dan maar gewoon met verstand op nul ervoor gaan.
En ja... kinderen gaan heel vaak in het begin.
elke druppel hebben we hier met gejuich ontvangen en vervolgens nam dat hier na verloop van tijd af.

Jonne was na een maand helemaal zindelijk (maar die gaf het zelf nog niet aan, dus het zou veel sneller kunnen gaan omdat Liam er zelf over begonnen is )
Heerlijk geen luiers meer verschonen die vol zitten met poep.
(Oh en die nattige doekjes van kandoo of de wat betaalbare varianten (schlecker ) zijn erg handig omdat ze ook gewoon in het toilet kunnen worden gegooid)

Knappe Liam en zijn mama

En M@x....
Dat Kai maar snel weer wat lekker in z'n vel mag zitten. (en jullie dus ook)
Hoop dat de kinderarts jullie iets wijzer kan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')