Mijn ouders waren ook te streng om dat te durven
![]()
En ik was te braaf, dat ook
![]()
Wat een lief Jolie-verhaal weer!
Livelink, voor zover ik weet is 't nu alleen een andere DKTP-prik dan toen (de K is wat gewijzigd) maar is het tijdstip nog hetzelfde, nl 3j9m. Bel anders je cb eens, misschien was 't een foutje? Zie ook
http://www.rivm.nl/rvp/ .
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:29 schreef texelonia het volgende:Maar voor dat pas om 17 uur was liet je haar dus om bijv 15 of 16 uur slapen? Maakte je haar dan na een bepaalde tijd wakker? Want als ik dat met Noah doe dan slaapt ie dus gerust tot 17 uur en dan wil ie 's avonds weer niet slapen (of 's nachts zoals laatst).
Ja, dat deed ik idd zo. En soms maakte ik haar eerder wakker, soms niet. Maar wij eten vrij laat omdat mijn man erg laat thuis is dus ze ging vaak pas rond 21.30u naar bed en dat scheelt ook. Toen ze pas rond 17u moe werd kwam ik idd in de knoop met avondeten en avondbedtijd en deed ik haar dus gewoon maar niet naar bed. Ze was toen wel een tijdje behoorlijk moe maar dan sliep ze de volgende dag vaak 's middags weer wel. Die overgangsperiode was vervelend maar een manier om dat te voorkomen weet ik eigenlijk ook niet. Gewoon maar wel naar bed doen hielp niet, dan lag ze er om 14u bijv in maar was nog uren zelf aan 't spelen tot ze dan uiteindelijk moe in slaap viel, vond ik dus ook geen oplossing. Succes ermee.