abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 23:31:04 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45129031
adem even diep in en even diep uit

Laat hem idd maar even doen ik weet het ook niet helaas
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 januari 2007 @ 07:20:36 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45134160
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:25 schreef Loena-tik- het volgende:
Ehh ja alleen nu staat ie weer te krijsen in zijn kamer, men wat moet ik ermee, lieve aanpak al gehad, boos worden helpt ook niet. Ik laat hem nu geloof ik maar even gaan
Negeren inderdaad (heb je op dit tijdstip niks meer aan natuurlijk). Het gaat om aandacht, of die nou positief of negatief is...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 8 januari 2007 @ 10:38:11 #28
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45136461
Luuke, welkom hier! Ik zag dat je 2 jaar was geworden.

Loena-tik, ik hoop dat het niet de hele nacht heeft geduurd en dat de buren niet aan de deur zijn geweest vannacht. Ik denk echt dat het enige is dat helpt de buren te vertellen dat ze wat herrie kunnen verwachten en natuurlijk verzuchtend benadrukken dat het maar een faaaase is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 10:48:12 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45136655
Inderdaad, het mantra 'Het is maar een faaaaasssssseeeeee' komt hier ook regelmatig voorbij... Maar daar heb je zo weinig aan als je er net midden in zit. Ik hoop dat jullie wel nog geslapen hebben

Isa wordt met de dag bijdehanter... Vraag ik om een knuffeltje, krijgt ik als antwoord 'Nee, mama niet knuffelen'. Vraag ik waarom niet, 'Omme ikke zeg...' Jaaaaaa, dat zeg ik wel vaker als ik geen duidelijk antwoord weet op haar 'Wromniet?'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 8 januari 2007 @ 11:08:51 #30
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_45137148
Hey, zie ik al lurkend opeens iets over Melvin die ook nog niet zo best praat en door de psz opeens hard vooruit gaat. Dat zijn nog eens bemoedigende verhalen

Tobias kan wel praten, maar ziet het nut er niet echt van in om woorden te gebruiken die hij niet leuk of echt noodzakelijk vindt. Wij horen dus vooral veel NEE!, Plop , eten, klaar, kusje , papa, mama, noouuu etc.
Met behulp van het consultatiebureau mag hij nu per 1 feb al naar de psz (de wachtlijst was nogal lang eigenlijk), dus het is fijn om te lezen dat dat bij Melvin zo geholpen heeft

Verder is ie overigens gewoon net zo'n dwarse peuter als de meeste andere in dit topic zo te zien. Tot nu toe nog geen klachten van de buren, maar het zou me niet verbazen als die soms vermoeden dat er hier vreselijke kindermishandeling plaatsvindt als Tobias het weer eens op een krijsen heeft gezet. Zijn nieuwe favoriete woordje om aandacht te trekken is AUU!!!
  maandag 8 januari 2007 @ 11:14:16 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45137260
Pluisje laat je weer eens een foto'tje zien van jouw Tobias?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 8 januari 2007 @ 11:18:00 #32
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45137359
Loena-tik- kon je op een beetje redelijk tijdstip gaan slapen? Volhouden hoor Ik vind het zo leuk om over de (bijna) kletsende kindjes te lezen, hier voorlopig alleen nog papa, mama, die, dit, hebben, zitten (maar dat hoort hier voorlopig nog niet ).
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 8 januari 2007 @ 11:23:03 #33
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_45137498
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Saffier het volgende:
Pluisje laat je weer eens een foto'tje zien van jouw Tobias?
Alstu
Kinderfototopic deel 95
  maandag 8 januari 2007 @ 21:37:25 #34
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_45159035
quote:
Op maandag 8 januari 2007 11:23 schreef pluisje het volgende:

[..]

Alstu
Kinderfototopic deel 95
Ahhh Tobias is leuk!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 8 januari 2007 @ 21:38:50 #35
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_45159100
Oh lief dat jullie aan mij dachten niet lang na mij laatste post was ie stil gelukkig en heeft verder goed geslapen. Zo en nu wil ik meer verhalen over krijsende en dreinende peuters. Make my day
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 8 januari 2007 @ 21:40:36 #36
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45159194
Ai Loena, zijn de buren niks gewend van de broers van jullie peuter? Of waren die nooit zo?

En Marietje lief meisje

[ Bericht 23% gewijzigd door Luchtbel op 08-01-2007 22:01:44 ]
  maandag 8 januari 2007 @ 22:06:10 #37
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45160506
Luchtbelleke, gewoon doen wat voor jou het beste voelt. Als ze er zo naar uitkijkt dan kan ze denk ik ook best gebracht worden door iemand die ze vertrouwd.

Hier zijn we dan. Huppakee, 2! De taart is op, de kadoo's uitgepakt, dus klaar voor dit topic. Ik ben helemaal niet in- of bijgelezen, ik hoop dat dat snel veranderd.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 8 januari 2007 @ 22:20:24 #38
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45161243
Ik had m'n post ge-edit. Vind het eigenlijk veel te stom. Wel bedankt

En nog gefeliciteerd Leuke foto's ook, zag eruit als een fijne verjaardag!
pi_45168437
Lishe en Lukke welkom

Djulian is ook in de peuter puberteit Bekers, auto's en verder alles wat los zit word door de kamer gesmeten als meneer zijn zin niet krijgt en als het niet los is dan maakt hij het wel los. Die kleine priegeldingen van de deurkrukken krijgt hij er zo uit terwijl ik ze er toch uit moet slaan, dus hoe hij het doet is me een raadsel, maar ik hou regelmatig een deurkruk in mijn handen als ik een willekeurige deur open hier in huis
Aan de andere kant wil hij heel erg behulpzaam zijn en komt dan regelmatig vragen: Gaat ie? Tisse dan? (wat is er dan) en dan krijg je een aai over je bol van hem
Dvd met Cars doet wonderen, zet die aan en je hoort hem niet meer tot de film is afgelopen en dan vraagt of de film nog een keer mag.
Heftige leeftijd is dit met grenzen leren kennen en door hebben wat hij met woorden en boosheid kan doen.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:20:50 #40
24188 Belana
kloon van belana
pi_45170013
Lishe en Luuke hallllooooo!!!

Liam vind ineens plassen op het potje weer leuk, vandaag al 2 keer Net een ongelukje, maar toen ging ie na een paar druppels op het potje zitten en deed de rest.
Ik heb hem uitgebreid geprezen en ik hoop dat dit nu door gaat zetten
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 januari 2007 @ 10:11:42 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45170780
Go Liam Go Liam
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 10:16:46 #42
81992 Githa
pi_45170862
Liam Goed hé!
pi_45171077
Liam wat goed
pi_45171544
He wat fijn Belena dat Liam het nu goed door heeft!

Met Janneke gaat het eigenlijk heel goed. Ze kan nog steeds heerlijk gillen en schreeuwen hoor, maar het word nu echt stukken minder. Dus die fase lijkt een beetje voorbij te gaan nu. Eindelijk
De tijden van als een diva je ten gronde storten zijn er nog wel, maar niet meer dagelijks
Het leuk vind ik dat ze zo goed alleen kan spelen. Nu ook, ze zit in bad met een paar badspeeltjes. En dan hele verhalen. Kom maar popje, jij hier zitten, neehee jij niet daar, kom maar jij naast deze popje. Zo en nu een werkje doen Schooltje dus . En zo kan ze ook heerlijk met de popen en het opmaakhoofd schooltje spelen. Alle poppen worden dan op stoeltjes gezet, Het opmaakhoofd ook. Echt geweldig om te zien.
De barbie's worden nog steeds driftig aan en uit gekleed. Hebben ook allemaal een naam. Echt genieten dit
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_45173849
Liam, wat knap

Lastig is dat he, dat gooien Anitra? Hier roepen we 100x per dag: Niet gooien!
Maar ik geloof dat hij het doorkrijgt. De aanhouder wint zullen we maar denken.
Laatst wilde ik naar binnen gaan met Morris en hij had zijn knuffel in zijn hand. Ik zag al voor me dat dat ding in het water zou belanden en pakte het af en gooide het vanaf buiten in de stuurhut. Morris helemaal over de rooie: niet gooien! je mag niet gooien

Jessie, wat kinkt dat fijn met Jans Heerlijk als ze zo fijn zelf kunnen spelen. Ik vind dat ook zo lief. Kan ik uren naar kijken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:14:17 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_45174957
och die peuterpubertijd Liam lijkt er eindelijk vanaf grotendeels. net bv op verjaardagsvisite geweest bij mijn schoonzusje en hij was helemaal pittig aan het spelen. wat jessie ook zegt, zo leuk dat spelen en kletsen erbij en fijn dat je ze niet meer de hele dag hoeft te vermaken
je hoort jezelf wel terug dan in dat spelen: Liam speelt met de trein en zegt met poppetjes dat ze die kant op gaan. neeeee schreeuwt het andere poppetje dan wil niet die kant op!!!! en dan het eerste poppetje weer: je moet niet zo schreeuwen hoor en luisteren, we gaan die kant op waarop poppetje nummer 2 zich er bij neerlegt en "ok goed dan" zegt

hij is nog niet zindelijk trouwens meteen hoor jessie maar ik hoop dat het een echt begin is nu. straks doe ik de luier weer af en kijk gewoon maar hoe het gaat weer. denk dat dat de enige manier is...genoegen nemen met een hoop natte plekken in huis
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:25:01 #47
108648 cattie
lieve moeder
pi_45175212
Een collega van mij had een tip voor het zindelijk krijgen van jongetjes. Er schijnen bij prenatal kinderpisbakjes te koop te zijn, die hang je aan het toilet, het is een plastic bakje. Jongetjes kunnen daar precies bij als ze ervoor staan. Staand plassen is natuurlijk heel stoer! En daarna kun je het bakje zo in het toilet leegkiepen. Haar zoons waren mede daardoor snel zindelijk.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:29:04 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_45175322
ja maar hier wordt zittend geplast, ook door de mannen ik vind juist dat staan zo'n onzin en heel vies met al dat gespetter Ik heb ze gedrild hier
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:32:41 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_45175416
Dan is het niet zo'n goed idee, nee!
Goed dat je ze zo hebt gedrild, dat scheelt idd wel een heleboel gespetter. Mijn man wil er niet aan (maar hij maakt ook meestal de toiletten schoon).
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:54:29 #50
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45176072
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:25 schreef cattie het volgende:
kinderpisbakjes
Echt waar joh? Nou die van mij leert eerst maar eens fatsoenlijk op een potje/wc zittend te pissen voordat hij de hele w.c. onderpiest.
Liam, hou vol joh!

Luuke (en Lishe) welkom grote kleine dame!

En voor alle moeders met krijsende hysterische trommelvliesscheurende peuters, sterkte...
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')