Ik hoop dat dat bij haar gebeurt en wel door Benji!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Black_king het volgende:
Natasia: "Als je zwak bent, we vreten je op met huid en haar"
Wat een verschrikkelijk wijf !
Ze is aardig op oorlogspad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Black_king het volgende:
Misschien is het presenteren van 'De zwakste schakel' iets voor haarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft al meerdere malen gezegd dat ze het alleen dom vind dat hij zo arrogant doet (zo ziet zij dat) en dat hij betweterig is (en haar al een paar keer flink belachelijk heeft neergezet), maar ze gaat wel zo gewoon mogelijk met hem om. Ze ziet het meer als 'geintje' en dat heeft ze ook tegen Huub gezegd (heb ik begrepen). Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik vind het een wel degelijk ander gedrag van Nena tegen Huub als Brian, Natasia, Bart en NL.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik niks zielig.
Nena is net zo achterbaks.
Huub is een eikel maar mag wel haar helpen met lezen.![]()
Nena doet net zo hard mee met treiteren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nena vindt Huub geen eikel, ze heeft al meerdere malen gezegd dat ze het alleen dom vind dat hij zo arrogant doet (zo ziet zij dat) en dat hij betweterig is (en haar al een paar keer flink belachelijk heeft neergezet), maar ze gaat wel zo gewoon mogelijk met hem om. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik vind het een wel degelijk ander gedrag van Nena tegen Huub als Brian, Natasia, Bart en NL.
Ze roddelde toch nooit achter iemands rug om?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
Natasia: "She can still sell her ass to the playboy....."
Yvette kent Bart al van voor DGK en zo doen ze altijd tegen elkaar voor zover ik gezien heb.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:01 schreef Suikeroom het volgende:
whaha die Yvette zit Bart zwaar te dissen![]()
Heb je je al opgegeven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze roddelde toch nooit achter iemands rug om?
Ze wil ze er ook wel uit krijgen omdat het niet haar soort mensen is waar ze vrienden mee zou zijn maar wel in het kader van het spel als je het mij vraagt. Ik zie het toch anders als het gedrag van NL, Bart, Brian en NatAss maar doordat ze erbij zit en dan meepraat lijkt het hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nena doet net zo hard mee met treiteren.
Gisteren wilde ze zelfs weer aardig doen tegen Huub om Sylvia eruit te krijgen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:08 schreef ruby het volgende:
Leest Natasia haar kindjes weer voor? Arme kinderen....
Het kunnen halen en willen halen zijn 2 verschillende dingen. Ze is gewoon erg lui. Maar in 3 dagen toch al een half boek uit ... jeuh...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:07 schreef RTM1988 het volgende:
word nena nou voorgelezen? en dat moet de havo halen?
Vind dat dit ook even aan tafel terug verteld moet worden, net zoiets als gisteren...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Wat zijn Brian en Natasia ongelovelijk vals en gemeen over Nena zeg. Ik zei het gister al: zij beheersen de kunst elkaar naar beneden halen. Brian zei het weer dat hij Nena een 'motherfucking whore' (ofzo) vind. Ze moet haar ass aan de playboy sellen ...pffff.....
het is niet gezelligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:19 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig ze gaan eten.
Hopen dat het gezellig blijft.
Grootpraat ws.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart wilde Huub bashen.
Kijken of het groot praat was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |