ja, ik wist het niet of was het vergeten - gaan ze vandaag naar de zwaluwhoeve of is dit iets anders?quote:
ah datte, thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, ik wist het niet of was het vergeten - gaan ze vandaag naar de zwaluwhoeve of is dit iets anders?
Is er hier niet al genoeg te genieten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef petraa het volgende:
Offtopic.
MMMMM tis een cameraman dus, nou die is vast wel vervangbaar, zodat wij dames ook wat te genieten hebben in DGK![]()
Als Bart dat dan ook maar gehoord heeft, dat ook daarin samengewerkt wordt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Wel goed dat NL het programma nu op een hoog niveau brengt![]()
![]()
edit: men luistertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
NL zender !!!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Als Bart dat dan ook maar gehoord heeft, dat ook daarin samengewerkt wordt.
![]()
Het is ook geen wonder meer dat ze niet te genieten zijn na al die afterparty's in de nacht bij de redactie
Hij is niet naar de wc geweest, zegt Joepquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:16 schreef Darklight het volgende:
Huub krigt nu de schuld?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef F04 het volgende:
Is Joep al wakker?
Bart is afgelopen nacht wel een tijd met de wc bril bezig geweest. Zal dat er iets mee te maken hebben?quote:
Sneeuwwitje slaapt !quote:
mmm, gemistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart is afgelopen nacht wel een tijd met de wc bril bezig geweest. Zal dat er iets mee te maken hebben?
We zaten volgens mij naar een andere stream te kijken, maar het leek alsof hij iets aan het repareren was, maar nu ik dit verhaal zo hoor kan het ook zijn dat hij iets aan het prepareren was.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, gemist
wat was ie aan het doen dan? en hoe lang was ie daar bezig?
Dat is misschien ZIJN nieuwe activiteit in DGKquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, gemist
Op donderdag 4 januari 2007 23:26 schreef avonne het volgende:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is misschien ZIJN nieuwe activiteit in DGK
Dan mag hij hopen dat zijn familie uit ongeveer 1000 man bestaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:48 schreef HiDiHo het volgende:
Brian wil (misschien) 1000 boekjes van zijn gedichtenbundel laten drukken.
hij heeft boven in de sl.kamer van Brian en Bart de wc bril gerepareerd dat verhaal van .Nl is van de wc benedenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, gemist
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:07 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
[afbeelding]
Dinsdag is er weer zangles.
Aaanstootgevendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |