quote:Beschrijving:
Voor de kust van Peru verdwijnt een visser op mysterieuze wijze. In Noorwegen ontdekken onderzoekers een nieuwe wormsoort, waarvan miljoenen exemplaren op de zeebodem leven. Tegelijkertijd vertonen de walvissen voor de kust van British Columbia bijzonder vreemd, agressief gedrag. Er lijkt geen verband te bestaan tussen deze gebeurtenissen, maar de Noorse bioloog Sigur Johanson en de walvisdeskundige Leon Anawak geloven niet in toeval. Beide wetenschappers komen tot dezelfde onheilspellende conclusie: er staat een ramp te gebeuren. Bij hun zoektocht naar de oorzaak van deze gebeurtenissen zien zij hun ergste nachtmerries bewaarheid worden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Iemand "The 11th Hour" al gezien?
http://wip.warnerbros.com/11thhour/
zou graag recensies horen
quote:Het eerste uur heeft een hoog ‘weg met ons gehalte’ en hangt van leugens en bedrog aan elkaar
quote:Het werd gevroten. Dames in cocktailjurken naast en achter me slaakten diepe, bijna orgastische zuchten. Yes. Hier waren ze voor gekomen. Hit me!
quote:Ik heb zelden zoveel leugens en onzin in een uur samengepropt gezien. Leonardo DiCaprio is de zoon van Al Gore. Sterker, hij is Al Gore in het kwadraat. Nog sterker, hij is het dianegatief van Gore.
quote:Alsof Al Gore en Leni Riefenstahl elkaar via een tijdmachine diep in de ogen hebben kunnen kijken en Leonardo daarvan het gevolg is.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/35/index.htmlquote:En wij maar gniffelen als we beelden zien van hoe die zielige Noord-Koreanen en die zielige Chinezen geïndoctrineerd worden door hun regimes.
Wij zijn vrij, we worden aan de lopende band geïndoctrineerd en we zijn er gek op. Wedden dat de film een succes wordt?
Neuh... Maar ik zag net die column nadat ik je post las. Leek me wel... relevant. Een bijzonder sneue recensie, maar dat kon je verwachten...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Frutsel het volgende:interessant
Zelf nog niet gezien? Ga je nog kijken?
Leuk om te kijken!quote:Tue 27 Nov, 9:00 pm - 10:00 pm 60mins
Atmosphere
Dr Iain Stewart investigates the Earth's atmosphere by taking a flight in a jet fighter that can go beyond the lower layer of the atmosphere into the stratosphere. He uses this flight to introduce the four key layers in the atmosphere, and the vital roles each layer plays. Some strong language. [AD,S]
ja, ik was wat laat, zapte net in het begin....quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:59 schreef i2Them2 het volgende:
Beetje gemist...
geen serie of programma tegenwoordig zonder er het broeikaseffect bij te betrekken, kennelijk gaan mensen anders niet meer kijken. Ik heb het wel gehad met al die docu's die allemaal een link zoeken met een ijsbeer die niet kan zwemmen.. maar goed, als je dan toch een docu wil zien is deze 1 van de beterequote:Op dinsdag 27 november 2007 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik was wat laat, zapte net in het begin....
Dit was ook best leuk, al had ik gehoopt dat het wat meer over de dynamiek van de atmosfeer zou gaan, maar naar het einde ging het steeds meer om het broeikaseffect. Ook wel interessant, maar al redelijk uitgemolken de laatste tijd.
Maar mooie beelden en leuk in elkaar gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |