Ik ben slordig met posten, altijd al geweest.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:36 schreef Verbal het volgende:
Lekker gebruik van de tagsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
V.
De enige film die ik nog moet gaan kijken.. Je bent er druk mee Frutselquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:20 schreef Viking84 het volgende:
De films die ik wilde noemen zijn al genoemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. En inderdaad: Deep Impact is een fantastische film. Heb hem meerdere keren gezien en hij treft me elke keer weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar goed dat ik net het hele topic ff doorbladerde. JE was met net voor met Earthquake uit 1974quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:24 schreef addie het volgende:
[..]
De enige film die ik nog moet gaan kijken.. Je bent er druk mee Frutselom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop