Maandag 19 Februari 2007 - 22:00 tot 22:00Zowel vanacht als overdag bewolking en af en toe wat opklaringen, alleen vanmorgen was er wat dichte mistm, de wind was ook vandaag over het algemeen rustig, kortom, weer een kort berichtje voor vandaag.
EXTRA INFO: De windmeter staat nu optimaal opgestelt, hierdoor vervalt de extra windmeting! Alleen tijdens harde wind zal deze actief zijn. GegevensTemperatuur Min
-1.4°C Max
7.0°C
Dauwpunt Min:
-2.6°C Max:
2.9°C
Gevoelenstemperatuur Min:
3.2°C Max:
7.0°C
Luchtvochtigheid Min:
67% Max:
91%
Luchtdruk Min:
1020.1hpa Max:
1026.3hpa
Wind Max wind:
0.0km/h Max stoot:
10.7km/h
Meetbare waarnemingenRegen: n/w mm | Hagel: n/w cm | Onweer: n/w X | Sneeuw: n/w cm | ijzel: n/w cm/mm | Mist:
100 meter
Extra InfoZoals jullie gister al wisten heb ik mijn windmeter verplaast naar het dak. Gister heb ik de gat gemaakt etc etc, vanmorgen stond de windmeter dus mooi braaf binnen, eindelijk mocht die voor een hele lange tijd even uitrusten. Maar vanmorgen mocht die zijn werk doen, aangegezien ik niet veel gedulde had heb ik em maar los buiten laten hangen, er stond niet veel wind dus het kon mooi zo
![]()
vanmiddag even rond gekeken, maar was nog niet helemaal uit over de bevestiging, morgen zal ik uiteraard verder in verdiepen. Ik heb vanmiddag wel aantal gaten in de buis geboort, op deze manier kan ik de mast op verschillende hoogte's stellen, b.v schoonmaak, of helemaal naar beneden.
Nu werdt er gister gewaarschuwd voor de bliksem, of ik daar wel op de hoogte was, mijn andwoord was ja
![]()
nu kan ik mooi de paal naar binnen halen, simpel
![]()
natuurlijk zit de windmeter in de weg, natuurlijk ga ook hier voor ook een oplossing voor zoeken. Mijn idee, een snelkoppeling, hoe, dat moet ik nog even bekijken
![]()
in de avond heb ik wel de windmeter boven het dak geplaatst, hierdoor krijg ik nu correcte gegevens, iig beter dan op 2m hoogte. Ik heb verder van de middag constante gegevens binnen gekregen
![]()
, wel kwam ik vandaag erachter dat het propelletje niet goed draaide, dit is inmiddels weer verholpen en draait ie weer als een zonnetje. Morgen zal ik het eindresultaat posten met foto's natuurlijk. *voor foto's verwijs ik jullie door naar het DASOO topic, of naar mijn forum*