Die begint gelijk een bezwaar te schrijven, compleet met pleitnotaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:02 schreef snetje het volgende:
[..]
en volgens mij is anaal het er niet mee eens .....zo te zien![]()
Werd eens tijd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ze kregen te horen dat ze moesten ophouden met zeiken. Als je het toch wilt weten.
Het was zeker opener, maar telkens toch die camera met woorden zoeken zeg maar. Dat maakt het materiaal onbruikbaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:00 schreef avonne het volgende:
[..]
dank U !!!
Maar ik vond het wel een prettig gesprek, hoor
Heel wat opener dan anders
Wie was dat lekkerdje.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, als jullie nou 1 van de 2 zeikerds eruit gooien en dat lekkertje van vanmiddag dat huis in gooien?
Het is maar een idee, hoor!![]()
op de één of andere manier zie ik het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Nena een heel goede moeder zal worden en dat het Nena flink aanmoedigt om eindelijk te gaan "wezen" zeg maar.
Hear, hear!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Werd eens tijd.
Ze willen er zo graag zitten en dan maar zeuren.
als het ze niet aanstaat kunnen ze gewoon de poort uit![]()
lolquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:05 schreef snetje het volgende:
[..]
op de één of andere manier zie ik het al helemaal voor menena met een kleine brian !!
af !! jr brian ! ik zeg af !!![]()
Mogen we weten hoe hij heet?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hear, hear!
[afbeelding]
En hij er dan in!!!!![]()
Ja die is wel leuk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hear, hear!
[afbeelding]
Ik ben toch bang dat ze als het een meisje wordt niets originelers qua naam kunnen bedenken dan Brianna.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:05 schreef snetje het volgende:
[..]
op de één of andere manier zie ik het al helemaal voor menena met een kleine brian !!
af !! jr brian ! ik zeg af !!![]()
scraaaaaaatch - wickie wickie wickiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
GDK_REDACTIE show some skills!!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:06 schreef tipsch het volgende:
dames dames, beheerst uzelf
Ik denk dat als het een jongen wordt, hij de naam van die ene voetbaler gaat krijgen - hoe heet Nena's ex ook al weer?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat ze als het een meisje wordt niets originelers qua naam kunnen bedenken dan Brianna.
Sjerril ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat als het een jongen wordt, hij de naam van die ene voetbaler gaat krijgen - hoe heet Nena's ex ook al weer?
Ja en dan iets van de mac donalds ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat als het een jongen wordt, hij de naam van die ene voetbaler gaat krijgen - hoe heet Nena's ex ook al weer?
Neuh, lijkt me verre van ideaal om op zo'n manier te horen dat je ex wellicht over een maandje of 4 van jouw kind gaat bevallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan iets van de mac donalds ofzo.
Die zal niet echt blij zijn dat Nena haar mond opentrok.
Hij tuned effe dat dingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:13 schreef avonne het volgende:
Stream 3 discoot er op los...
Volgens mij is ze al sinds mei van hem af.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan iets van de mac donalds ofzo.
Die zal niet echt blij zijn dat Nena haar mond opentrok.
En Nathanael maar draaien voor zijn imaginaire publiek.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:13 schreef avonne het volgende:
Stream 3 discoot er op los...
Ja en dan ook nog effe zegt is de derde keer dan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, lijkt me verre van ideaal om op zo'n manier te horen dat je ex wellicht over een maandje of 4 van jouw kind gaat bevallen.
o, publiek is er wel hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Nathanael maar draaien voor zijn imaginaire publiek.![]()
Ik denk toch echt dat een abortus een no no wordt qua termijn dan hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog effe zegt is de derde keer dan.
is wel sneu als dit in de bladen komt voor hem.
Nee hoor, want daarvoor had ze al aan Brian vertelt dat ze maar 1 keer ongesteld was geweest sinds ze in DGK zit en dat ze al een zwangerschapstest had gedaan, maar die was negatief.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:16 schreef snetje het volgende:
mocht nena zwanger zijn dan geen 4 a 5 maanden ! hooguit ..euhhh hoelang geleden was dat hokje achter de paarden ook alweer![]()
![]()
Ook geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:17 schreef Day het volgende:
Is dat concentratie of woede?
En drinkt die man te veel of valt het wel mee?
Ik drink zelf niet, dus vind het al snel te veel.
Die roze olifantjes hebben vast een infrarood verbinding met zijn koptelefoon dan want wij horen het nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:17 schreef avonne het volgende:
[..]
o, publiek is er wel hoor
Ik weet alleen niet of hij ons in gedachten heeft of roze olifantjes op klompjes
vooral die vogelgeluiden erdoor heen zijn grappigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
DJ Nathalcoholist draaide best goed voor iemand die bijna elke nacht een liter whisky naar binnen werkt...
Daar verbaas ik me ook over. Die man zou zo nog een auto in kunnen stappen, zo recht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
DJ Nathalcoholist draaide best goed voor iemand die bijna elke nacht een liter whisky naar binnen werkt...
nou, met 1 liter misschienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over. Die man zou zo nog een auto in kunnen stappen, zo recht.
Op de bijrijdersplek dan - maar hij kan echt wel een hoop hebben. Hij zal er wel erg aan gewend zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:26 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, met 1 liter misschien
maar ik heb hem ook wel bij andere gelegenheden zien zwalken, hoor, dat ik dacht "kom niet te dicht bij de vijver"
Dan hebben we niemand meer achter de camera...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hear, hear!
[afbeelding]
en dat willen we niet dames! we hebben zojuist de skills van deze bijzondere cameraman mogen zien en dat loog er echt niet om!! onvervangbaar!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan hebben we niemand meer achter de camera...
.NL maakt ook graag filmpjes......quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Neem je eerst een nieuwe cameraman.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
zetten we bartanaal er toch achter ! die zitten meer achter de schermen dan er voorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |