Satanael trekt dit écht niet. De IT "expert" die weer eens verliest. mwuhaha!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat nu even mededelen aan Huub.
Wat zullen die twee op kijken als er door kijkers een space uit de lucht is![]()
Hij zal daar vast wel een dezer dagen post over ontvangen dat de kijkers zijn blog (en die van Brian) hebben laten sluitenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Satanael trekt dit écht niet. De IT "expert" die weer eens verliest. mwuhaha!
je hoeft toch niet ingelogd te zijn om te kunnen meelezenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is dan niet slim.
Scheelt ze een hoop uitzoeken![]()
Kan hij effe lekker stoken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Goh, Nel was er verbaasd van... Nena komt bij hem zitten.
[afbeelding]
Klopt, maar na een beetje checken denk ik dat ze wel ingelogd staan als ze meelezenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef it_was_me het volgende:
[..]
je hoeft toch niet ingelogd te zijn om te kunnen meelezen![]()
Dom van mij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef it_was_me het volgende:
[..]
je hoeft toch niet ingelogd te zijn om te kunnen meelezen![]()
Nathanael zoekt constant medestanders als hij weer zin heeft om iemand af te zeikenquote:
Instructies van redactie (om kalmte te bewaren) óf gewoon stilte voor een eventuele stormquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef noucky het volgende:
Wat een heerlijk gevoel dat mijn krititek op de sites ook heeft geholpen.
Frappant dat Nattenel zo rustig blijft.
Doe maar stilte voor de storm.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Instructies van redactie (om kalmte te bewaren) óf gewoon stilte voor een eventuele storm
Vandaar ook zijn kalmte, anders was ie wel uitgevallen tegen Huub verwacht ikquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef noucky het volgende:
Nattenel weet blijkbaar al dat het Huub niet is geweest maar Microsoft self
Maar het feit dat MS ze heeft gesloten zegt wel dat Huub in feite gelijk had... en dat weet Nathanael ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
NL weet al hoe het zit met de blogs, en dat de redactie er NIET achterzit maar MS dus
Ik weet niet hoor, maar Huub heeft dit geinitiëerd, Microsoft voert uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef noucky het volgende:
Nattenel weet blijkbaar al dat het Huub niet is geweest maar Microsoft self
Hij heeft het over de seksueel georienteerde foto's . Daar doen ze idd vast moeilijk over.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:24 schreef noucky het volgende:
Ja hoor Nattenel, jij hebt er nog over nagedacht of het wel of niet kon ????
Zolang een "zaak" waar veel hits bij gemoeid zijn bij MS in behandeling is, ligt de boel plat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het feit dat MS ze heeft gesloten zegt wel dat Huub in feite gelijk had... en dat weet Nathanael ook
WC bril aan het repareren ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
Wat was Bart nou aan het doen in de badkamer
Nee, dat kan niet, dat is beneden zijn niveauquote:
maar wel te begrijpen dat zijn vriendin de benen genomen heeft, wat een nagemaakte is die manquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Day het volgende:
Interessant gesprek dit!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:28 schreef Day het volgende:
Interessant gesprek dit!
Bij ieder gesprek zit hij zelf een paar meter hoger dan zijn gesprekspartner.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar wel te begrijpen dat zijn vriendin de benen genomen heeft, wat een nagemaakte is die man
Ik vind het dus juist EINDELIJK een keer geen nagemaakte .NL.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar wel te begrijpen dat zijn vriendin de benen genomen heeft, wat een nagemaakte is die man
ik vertrouw hem niet, hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het dus juist EINDELIJK een keer geen nagemaakte .NL.
En het bevestigt mijn idee over hoe DGK gemaakt wordt.
Nee, Bart heeft volgens Nathanael de beste kans.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
Zeggen ze nu dat Huub de beste kans maakt om te winnen?
Omdat hij de enige is die vastbesloten is om te blijven, no matter what?
Nee, Bart werd daarmee bedoeldquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef avonne het volgende:
Zeggen ze nu dat Huub de beste kans maakt om te winnen?
Omdat hij de enige is die vastbesloten is om te blijven, no matter what?
duh, die twijfelt toch al een hele tijdquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Bart heeft volgens Nathanael de beste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |