Satanael trekt dit écht niet. De IT "expert" die weer eens verliest. mwuhaha!quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat nu even mededelen aan Huub.
Wat zullen die twee op kijken als er door kijkers een space uit de lucht is![]()
Hij zal daar vast wel een dezer dagen post over ontvangen dat de kijkers zijn blog (en die van Brian) hebben laten sluitenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Satanael trekt dit écht niet. De IT "expert" die weer eens verliest. mwuhaha!
je hoeft toch niet ingelogd te zijn om te kunnen meelezenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is dan niet slim.
Scheelt ze een hoop uitzoeken![]()
Kan hij effe lekker stoken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Goh, Nel was er verbaasd van... Nena komt bij hem zitten.
[afbeelding]
Klopt, maar na een beetje checken denk ik dat ze wel ingelogd staan als ze meelezenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef it_was_me het volgende:
[..]
je hoeft toch niet ingelogd te zijn om te kunnen meelezen![]()
Dom van mij.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef it_was_me het volgende:
[..]
je hoeft toch niet ingelogd te zijn om te kunnen meelezen![]()
Nathanael zoekt constant medestanders als hij weer zin heeft om iemand af te zeikenquote:
Instructies van redactie (om kalmte te bewaren) óf gewoon stilte voor een eventuele stormquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:15 schreef noucky het volgende:
Wat een heerlijk gevoel dat mijn krititek op de sites ook heeft geholpen.
Frappant dat Nattenel zo rustig blijft.
Doe maar stilte voor de storm.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Instructies van redactie (om kalmte te bewaren) óf gewoon stilte voor een eventuele storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |