abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45376305
-Edit: fotoboek ofzo.

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2007 16:51:32 ]
pi_45377594
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef yoghurtje het volgende:

Meiden die een relatie met je willen vinden het denk ik wel leuk als je nog maagd zou zijn.. maar das een heel ander verhaal.
Meiden die een echt relatie willen kan het geen reet schelen of jij maagd bent of niet...
Die zijn veel serieuzer bezig dan alleen maar jou te beoordelen op het feit of je je piemel 'ns in een ander gestoken hebt of niet...
pi_45390284
quote:
Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Meiden die een echt relatie willen kan het geen reet schelen of jij maagd bent of niet...
Die zijn veel serieuzer bezig dan alleen maar jou te beoordelen op het feit of je je piemel 'ns in een ander gestoken hebt of niet...
Eensch is

Als je wel dr vriendje wordt maakt het niks uit, zie deze post: Een vriendje dat maagd is
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45392516
Trouwens, BttD: Wanneer gaat e.e.a. plaatsvinden?
pi_45393800
ubercool heb nu 6 matches
pi_45393930
Zodra je automatisch matches krijgt moet je gewoon laid-back doen. Niet meteen van die standaardvragen stellen van waar woon je, hobbies. Laat merken (of eerder niet) dat je geen interesse heb in die B*tches, dat zijn het natuurlijk niet, maar het helpt als je aan het Paiqen bent. Dan tonen ze interesse in jou en zijn zij degene die moeite voor je doen in de vorm van vragen stellen.

DUs gewoon dominant zijn en ze negeren, dan komen ze vanzelf naar je toe (of niet natuurlijk, maar dan dump je ze gewoon uit je matches). Werkt volgens het principe van die ene southpark episode.
pi_45395104
Een hoop theorieen hier, merk ik. Empirisch getoetst werkt het volgende het best, geheel tegen enkele dogma's in.

• Spreek binnen een maand af.
  • Spreek thuis af, een neutrale plek als een cafe is niks.
  • Er mag best spinazie tussen je tanden zitten.
  • De daadwerkelijke communicatie vindt niet via taal plaats, maar middels zeer subtiele hints.
  • Als je met de trein gaat, koop alleen een enkeltje. Wanneer de terugreis is zie je vanzelf wel.
  • pi_45396259
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 01:53 schreef thabit het volgende:
    Een hoop theorieen hier, merk ik. Empirisch getoetst werkt het volgende het best, geheel tegen enkele dogma's in.

• Spreek binnen een maand af.
  • Er mag best spinazie tussen je tanden zitten.
  • De daadwerkelijke communicatie vindt niet via taal plaats, maar middels zeer subtiele hints.
  • Als je met de trein gaat, koop alleen een enkeltje. Wanneer de terugreis is zie je vanzelf wel.
  • Mja.. maar dankzij die "nuttige" tips voor "veilig" daten wordt het nogal lastig.
    al die sites zeggen dan zoiets van:
  • Spreek niet te snel met iemand af
  • Spreek af op een neutrale plaats met veel mensen
  • Ga niet mee naar iemands huis, of neem ze niet mee naar jouw huis voordat je een aantal dates hebt gehad
  • Geef niet te veel informatie, voornaam en woonplaats mag, maar laat nooit je adres, telefoonnummer of achternaam weten

kom op zeg.... het is dating voor volwassenen... niet de kinder-disco
    dan kun je net zo goed bij 1 tip houden
  • Blijf maagd tot je getrouwd bent
  •   dinsdag 16 januari 2007 @ 09:16:51 #259
    109193 ornaik
    heb ik niet
    pi_45397516
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik had toevallig ook zondag een invite in mijn mailbox
    (weken geleden mijn adres achtergelaten op de site en ook op die Fok!wiki pagina - weet niet welke van deze dus succes heeft gehad?)

heb vanmorgen ff de vragenlijst ingevuld (maar wel serieus), ben benieuwd hoe het allemaal werkt en zo. Zal er ms vanavond eens tijd voor vrijmaken!
    heb ondertussen hoop gekregen
    en wacht nog rustig verder af
    zijn het veel vragen in zo'n lijst??
    Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
    pi_45397610
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 09:16 schreef ornaik het volgende:

heb ondertussen hoop gekregen
    en wacht nog rustig verder af
    zijn het veel vragen in zo'n lijst??
    135
    ja
      dinsdag 16 januari 2007 @ 09:25:19 #261
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_45397674
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 06:15 schreef Daggerspine het volgende:
    kom op zeg.... het is dating voor volwassenen... niet de kinder-disco
    Wat je niet wilt is gestalkt worden door een of andere creep. Dat geld voor zowel vrouwen als mannen. Daarnaast zit Ik er ook niet op te wachten om te ontdekken dat die 25-jarige schoonheid een 30-jarige hagenees is die dit een aardige manier vindt om mensen thuis te beroven.
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_45412159
    had net een speed-date.
    leuk meisje, gesprek liep erg goed. zij had toevallig een hobby die ik ook heb, en daar 5 van de 10 minuten over zitten lullen.

en 10 sec nadat we elkaars foto konden zien krijg ik dit in beeld:
    "speeddate afgebroken"

zelfvertrouwen
    pi_45412206
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 01:53 schreef thabit het volgende:

• Stomme vrouw die daarin trapt
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      dinsdag 16 januari 2007 @ 18:35:41 #264
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_45413288
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef Daggerspine het volgende:
    had net een speed-date.
    leuk meisje, gesprek liep erg goed. zij had toevallig een hobby die ik ook heb, en daar 5 van de 10 minuten over zitten lullen.

en 10 sec nadat we elkaars foto konden zien krijg ik dit in beeld:
    "speeddate afgebroken"

zelfvertrouwen
    Ja, das kut. Ik had het vanmiddag nog. Gisteravond leuk gesprek gehad met een nieuwe match; ze zag er goed uit op haar foto's en zij dat ook van mij. Kom ik vanmiddag op paiq en zie dat ze online is. Dus ik zeg 'hey', drie minuten later krijg ik de melding dat ze mij uit haar matches heeft gegooid.

Ach, shit happens..
    Let's go fucking Mental.
    pi_45413913
    net weer een.. dit keer voordat de foto zichtbaar was....
    ik niet snappen. Als je het niks vind worden, dan kun je dat toch minstens ff zeggen voordat je de boel afsluit...

meidje bombadeerd mij met "20 questions" en probeer snel genoeg te tiepen om er zelf nog wat vragen tussen te krijgen...
    schijnbaar had ze haar standaard vragen opgebruikt ofzo, want ik wil iets tiepen (gewoon verderlullen over een van haar antwoorden, intresse tonen ed..) en halverwege mn verhaal is de date afgebroken...

ik begin te denken dat het niet aan mij ligt, maar dat alle vrouwen hoeren slecht opgevoed zijn
      dinsdag 16 januari 2007 @ 19:08:43 #266
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_45414511
    Ik denk zal de battledate functie eens uitzetten. Krijg je tenminste alleen een speeddate. Maar nee hoor .
    Elke keer als er een speeddate is wordt die binnen 10 seconden verbroken door de ander. Want dan zien ze dat het geen battledate is en denken ze: maar dat is niet de bedoeling.

Kortom krijg steeds van die vrouwen die graag wil dat er om haar gestreden wordt, of die twee opties open wil houden.
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
      dinsdag 16 januari 2007 @ 19:15:34 #267
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_45414742
    Dit topic gaat al de hele tijd ongeveer zo, even geparafraseerd:

'jow! Met je kop tegen de muur aan beuken doet zeer'
    'Men! Zonet een ont-zet-tend harde optater gehad!'
    'Wow man, die blauwe muren zijn hard zeg!
    'jah, ik beuk alleen maar tegen muren aan met kussens op m'n kop, en dat doet minder zeer maar nog steeds zeer. En je moet op blijven passen voor schuivende muren.'
    'Je moet 't niet al te serieus nemen, maar zien als een tijdverdrijf'.
    'Koppijn!'

Etcetera. Progressie zit er niet echt in.
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_45415105
    internetdaten is nu eenmaal niet meer als een opeenvolging van afwijzingen
    en dan 1/20 ofzo waar het wel echt mee klikt.

denk ik de enige goede "tip" voor internetdaten... houd er rekening mee dat je 9/10 keer een blauwtje loopt...
      dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28:35 #269
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_45415213
    Je denkt niet dat 't feit dat 99% van het geneuzel in dit topic over een gratis site ( paiq) gaat er iets me te maken heeft?
    pi_45416053
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef gronk het volgende:
    Je denkt niet dat 't feit dat 99% van het geneuzel in dit topic over een gratis site ( paiq) gaat er iets me te maken heeft?
    je bent toch ook gek als je 15 euro/maand ofzo gaat betalen voor een dating site...

ga dan uit
      dinsdag 16 januari 2007 @ 19:56:30 #271
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_45416187
    Y'know, d'r zijn fok!kers die gewoon werk hebben, en daarnaast geen trek hebben om in cafe's tussen de pubers te zitten
    pi_45417995
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 18:35 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Ja, das kut. Ik had het vanmiddag nog. Gisteravond leuk gesprek gehad met een nieuwe match; ze zag er goed uit op haar foto's en zij dat ook van mij. Kom ik vanmiddag op paiq en zie dat ze online is. Dus ik zeg 'hey', drie minuten later krijg ik de melding dat ze mij uit haar matches heeft gegooid.

Ach, shit happens..
    Haha, aan je foto te zien, zijn we elkaar een paar keer tegen gekomen op battledates. Grappig dat ik een mede-fokker ben tegengekomen.
    I like pie.
    pi_45418786
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 18:53 schreef Daggerspine het volgende:
    ik begin te denken dat het niet aan mij ligt, maar dat alle vrouwen hoeren slecht opgevoed zijn
    Dat zal het vast zijn ja
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      dinsdag 16 januari 2007 @ 21:22:39 #274
    113712 Freshthinking
    Het kan áltijd decadenter
    pi_45419318
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 20:46 schreef Pirate_Jim het volgende:

[..]

Haha, aan je foto te zien, zijn we elkaar een paar keer tegen gekomen op battledates. Grappig dat ik een mede-fokker ben tegengekomen.
    Echt waar joh? Wat is jouw naam dan? Misschien kan ik het me dan herinneren
    Let's go fucking Mental.
    pi_45419842
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 21:22 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Echt waar joh? Wat is jouw naam dan? Misschien kan ik het me dan herinneren
    Jaimy. Volgens mij was het een van de gesprekken dat ik geen zin had in de standaard praatjes en dat ik over windmolens begon of iets totaal anders absurds. :-)
    I like pie.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')