Meiden die een echt relatie willen kan het geen reet schelen of jij maagd bent of niet...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:07 schreef yoghurtje het volgende:
Meiden die een relatie met je willen vinden het denk ik wel leuk als je nog maagd zou zijn.. maar das een heel ander verhaal.
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:14 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Meiden die een echt relatie willen kan het geen reet schelen of jij maagd bent of niet...
Die zijn veel serieuzer bezig dan alleen maar jou te beoordelen op het feit of je je piemel 'ns in een ander gestoken hebt of niet...
Mja.. maar dankzij die "nuttige" tips voor "veilig" daten wordt het nogal lastig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:53 schreef thabit het volgende:
Een hoop theorieen hier, merk ik. Empirisch getoetst werkt het volgende het best, geheel tegen enkele dogma's in.Spreek binnen een maand af. Spreek thuis af, een neutrale plek als een cafe is niks. Er mag best spinazie tussen je tanden zitten. De daadwerkelijke communicatie vindt niet via taal plaats, maar middels zeer subtiele hints. Als je met de trein gaat, koop alleen een enkeltje. Wanneer de terugreis is zie je vanzelf wel.
heb ondertussen hoop gekregenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik had toevallig ook zondag een invite in mijn mailbox![]()
(weken geleden mijn adres achtergelaten op de site en ook op die Fok!wiki pagina - weet niet welke van deze dus succes heeft gehad?)
heb vanmorgen ff de vragenlijst ingevuld (maar wel serieus), ben benieuwd hoe het allemaal werkt en zo. Zal er ms vanavond eens tijd voor vrijmaken!![]()
135quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:16 schreef ornaik het volgende:
heb ondertussen hoop gekregen![]()
en wacht nog rustig verder af
zijn het veel vragen in zo'n lijst??
Wat je niet wilt is gestalkt worden door een of andere creep. Dat geld voor zowel vrouwen als mannen. Daarnaast zit Ik er ook niet op te wachten om te ontdekken dat die 25-jarige schoonheid een 30-jarige hagenees is die dit een aardige manier vindt om mensen thuis te beroven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:15 schreef Daggerspine het volgende:
kom op zeg.... het is dating voor volwassenen... niet de kinder-disco
Stomme vrouw die daarin traptquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:53 schreef thabit het volgende:Spreek thuis af, een neutrale plek als een cafe is niks.
Ja, das kut. Ik had het vanmiddag nog. Gisteravond leuk gesprek gehad met een nieuwe match; ze zag er goed uit op haar foto's en zij dat ook van mij. Kom ik vanmiddag op paiq en zie dat ze online is. Dus ik zeg 'hey', drie minuten later krijg ik de melding dat ze mij uit haar matches heeft gegooid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:01 schreef Daggerspine het volgende:
had net een speed-date.
leuk meisje, gesprek liep erg goed. zij had toevallig een hobby die ik ook heb, en daar 5 van de 10 minuten over zitten lullen.
en 10 sec nadat we elkaars foto konden zien krijg ik dit in beeld:
"speeddate afgebroken"![]()
zelfvertrouwen![]()
je bent toch ook gek als je 15 euro/maand ofzo gaat betalen voor een dating site...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef gronk het volgende:
Je denkt niet dat 't feit dat 99% van het geneuzel in dit topic over een gratis site ( paiq) gaat er iets me te maken heeft?
Haha, aan je foto te zien, zijn we elkaar een paar keer tegen gekomen op battledates. Grappig dat ik een mede-fokker ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:35 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, das kut. Ik had het vanmiddag nog. Gisteravond leuk gesprek gehad met een nieuwe match; ze zag er goed uit op haar foto's en zij dat ook van mij. Kom ik vanmiddag op paiq en zie dat ze online is. Dus ik zeg 'hey', drie minuten later krijg ik de melding dat ze mij uit haar matches heeft gegooid.
Ach, shit happens..
Dat zal het vast zijn jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:53 schreef Daggerspine het volgende:
ik begin te denken dat het niet aan mij ligt, maar dat alle vrouwen hoeren slecht opgevoed zijn
Echt waar joh? Wat is jouw naam dan? Misschien kan ik het me dan herinnerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:46 schreef Pirate_Jim het volgende:
[..]
Haha, aan je foto te zien, zijn we elkaar een paar keer tegen gekomen op battledates. Grappig dat ik een mede-fokker ben tegengekomen.![]()
Jaimy. Volgens mij was het een van de gesprekken dat ik geen zin had in de standaard praatjes en dat ik over windmolens begon of iets totaal anders absurds. :-)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:22 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Echt waar joh? Wat is jouw naam dan? Misschien kan ik het me dan herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |