Erkel, grote vriend!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:54 schreef erkel het volgende:
Ome Henk!
Troost je; ik nog steeds.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:57 schreef erkel het volgende:
Wat heb ik daar 'vroeger' veel om gelachen![]()
Klik eens op die link, er staan vast nog wel wat zaken te downloaden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nooit van gehoord. Is dat heel ernstig?
Ik zing dit lied voor Ome Henkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:59 schreef erkel het volgende:
Van welk nummer heeft Ome Henk ooit eens een parodie gemaakt en de hitlijsten mee bestormd?
Ik luister het alleen nooit meer, daarom lach ik er niet meer om. Als dat wel het geval zou zijn, zou ik er ook nog krom van liggen.quote:
Dat was Ome Henk zijn titel. Origineel heet "Ik zing dit lied alleen voor jou" van Jantjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zing dit lied voor Ome Henk
Top! Preciesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zing dit lied voor Ome Henk
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mazda
erkel, je moet toch echt eens wat aan die lag gaan doen. De vraag waarom je vraagt is reeds gesteld en beantwoord...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:05 schreef erkel het volgende:
Het lijden moet je nog ff rekken Daf, want we verachten nog een nieuwe vraag![]()
Ligt denk ik meer aan mijzelfquote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
erkel, je moet toch echt eens wat aan die lag gaan doen. De vraag waarom je vraagt is reeds gesteld en beantwoord...![]()
Ik ben nogal auto fan dus vandaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zit ik moeite te doen om het oude logo te zoeken, raadt-ie 't meteen....
In de RX8 wordt nog steeds een rotatiemotor gelegd hoor...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat is toch iets van een jaar of 15 geleden dan?
Dat is een uitvinding van VAG, de groeps waar oa. Volkswagen en Audi onder vallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:10 schreef erkel het volgende:
Dubbele V-motor, W-motor dus?
Ik bedoelde dat Mazda de Le Mans heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 03:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In de RX8 wordt nog steeds een rotatiemotor gelegd hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |