Wij hebben idd een ophangsysteem maar dat hebben we zelf in elkaar gefrøbelt. Het lijkt wel een beetje op dat falcon eyes setje wat xilantof aangaf.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
Misschien dat PFfotografie kan helpen? Die heeft een ophang systeem geloof ik.
als je niet zelf wilt knutselen kun je ze ook kant-en-klaar kopen.. (hoewel je dan misschien zit met de maten zie ik...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:03 schreef snakelady het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties!!
Prupke, dus zo'n dwarsligger is wel een vereiste?
Hoe hebben jullie dat gemaakt als ik vragen mag?
ik heb zo'n een waar je nog een buis tussen kunt zetten, dus variabelquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als je niet zelf wilt knutselen kun je ze ook kant-en-klaar kopen.. (hoewel je dan misschien zit met de maten zie ik...
klik
de katrollen hebben we overgenomen van een fotograaf en de beugels hebben we zelf gemaakt van metaal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:03 schreef snakelady het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties!!
Prupke, dus zo'n dwarsligger is wel een vereiste?
Hoe hebben jullie dat gemaakt als ik vragen mag?
Je met de rollen inderdaad ook goed ondersteund op kunnen bergen. Als je ze in de beugels laat hangen, gaan ze doorhangen, en krijg je bobbeltjes. Ik kan ze gelukkig rechtopstaand bewaren. Ik gebruik voor het laatste stukje nu schilderstape, en doe de rollen weer in hun kartonnen doos. Regenpijpen zijn ook prima te gebruiken overigens, zijn ze ook goed ondersteund voor als je ze schuin staand bewaard oid.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
die rollen zijn vrij makkelijk in te korten. Gewoon opgerold en al met een zaag een stuk eraf. geeft niet als je randen iets rafelig worden komt toch niet op de foto. Je kan ook een ijzerzaag gebruiken, kost alleen wat meer zweethou wel rekening met ruimte tussen de rol en het ophangsysteem. Ik heb het iets aan de krappe kant gehouden en als je rol dan een beetje scheef oprolt gaat ie erg kreukelen. Om de rollen opgerold op hun plaats te houden (ze rollen altijd een slag of wat weer af) gebruik ik simpelweg van die klemmen die fietsers gebruiken om hun broek om hun enkels bij elkaar te houden. werkt perfect
och die van mij zijn maar iets van 2.30 breed, die hangen niet zo door. dus die haal ik er nooit af. zou niet weten waar ik ze moest laten ook zonder dat mijn vriend (die extreem opruimerig is) gaat zeurenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:33 schreef freud het volgende:
[..]
Je met de rollen inderdaad ook goed ondersteund op kunnen bergen. Als je ze in de beugels laat hangen, gaan ze doorhangen, en krijg je bobbeltjes. Ik kan ze gelukkig rechtopstaand bewaren. Ik gebruik voor het laatste stukje nu schilderstape, en doe de rollen weer in hun kartonnen doos. Regenpijpen zijn ook prima te gebruiken overigens, zijn ze ook goed ondersteund voor als je ze schuin staand bewaard oid.
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef snakelady het volgende:
ah, die was ik aan het zoeken maar kreeg hem niet gevonden, heel erg bedankt prupke.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |