Die penalty's kloppen dus ook nooitquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
En Jol met zijn stappen? Hij zat er wel naast...
Ligt eraan hoe je het bekijkt lijkt me dat veel mensen denken oh de onopvallenste die zal het wel zijn want dat was in serie 2 en 3 ook zo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mol kun je je ook op de achtergrond houden, als andere kandidaten de boel al verpesten... waarom zou je dan meteen al een risico nemen om je verdacht te maken?
Geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die penalty's kloppen dus ook nooit![]()
Wou het net zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw![]()
Daarom staat er een stip op het veld![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Vrije trappen, bedoel je.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw![]()
Daarom staat er een stip op het veld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De muur, sukkeltje, de muur.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
worden op plek van overtreding gehouden. Nee dus![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:
Nu ik er over nadenk, een kandidaat kwam wel erg mollig over!Tè flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef DaMart het volgende:
Nu ik er over nadenk, een kandidaat kwam wel erg mollig over!Zou op zich nog wel een subtiele hint kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
Als je het subtiel wilt noemenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:28 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Zou op zich nog wel een subtiele hint kunnen zijn![]()
Dat was eigenlijk wel een understatement iddquote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
De Mol!
[afbeelding]
Paul Rabbering
Zo wie zo errug leuk!
Meer een Underkinquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wel een understatement idd![]()
Ik vond het er vandaag nogal "Dick" bovenop liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
Ja. Als ze zelf een grap maakt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
Mijn ouders zijn ooit in Thailand geweest, en volgens hen koken ze daar zeker niet flauw. Dus het is maar te hopen dat Eva van pittig eten houdt... al zit het met dat eten wel snor...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Meer een Underkin![]()
Kan het nog flauwer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |