abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45019277
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:33 schreef cptmarco het volgende:
waar zou ik Eva van moeten kennen eigenlijk?? Ik kan mij niet herinneren haar ooit gezien te hebben...
ze zat in het tenenkrommend slechte programma De Kannibalen

Oftewel het vleesgeworden bewijs dat dikke mensen niet altijd leuk en grappig zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:35:28 #27
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_45019278
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:32 schreef JeroenV het volgende:
Renates reactie snapte ik trouwens niet. Waarom moet je eerst vijf seconden denken of je het over Sander als winnaar of als mol had? En die blik... Ik weet het niet...
Dat snapte ik wel. Je gaat als deelnemer toch niet meteen vertellen wie jij denkt dat de Mol is? Je laat zo min mogelijk in je kaarten kijken. Ik had niet eens op die vraag geantwoord!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 21:36:17 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45019307
Eerste ingeving: Liesbeth is de Mol. Eva mag snel wegwezen, wat een irritant betwetertje zeg. En trek eens een behoorlijk shirt aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 januari 2007 @ 21:36:21 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45019312
Dick is de Mol
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45019318
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:34 schreef jna het volgende:

[..]

Ze komt alleen in breedbeeld programma's
Ze beslaat inderdaad de helft van het beeld (maar ik heb dan ook een kleine tv op m'n kamer)
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_45019324
Ik gok - gok met een grote G - op Nadja. Ik heb nog niet veel van haar gezien, maar ook niet veel wat voor haar kan pleiten als supergedreven kandidate...
pi_45019342
Sander was ook eigenlijk té duidelijk .

Allereerst het Beatles-verhaal, en niet veel later de aanwijzing waardoor ik em door dacht te hebben: Karel komt in beeld en zegt iets als "er is niet veel gebeurd, blablabla, de Mol lijkt vooralsnog met de armen over elkaar te kunnen uitrusten". Daarna wat beelden van (het verkeer in) Bangkok, muziek op de achtergrond voor de afleiding, en dan een shot van de kandidaten die ergens op zitten te wachten, met..... Sander rustend tegen een muur met de armen over elkaar!!

Daar dacht ik em dus te pakken te hebben! En toen ie het spel daarna die telefoon zowat uit iemand hand rukte om meteen verwarring te zaaien omdat het niet duidelijk is of ie nou links of rechts had gezegd wist ik het helemaal zeker: Sander was de Mol.

En dan een paar minuten later moet ie naar huis.....
pi_45019355
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ze zat in het tenenkrommend slechte programma De Kannibalen

Oftewel het vleesgeworden bewijs dat dikke mensen niet altijd leuk en grappig zijn
pi_45019358
Je hebt altijd van die types bij de mol, waarbij je zo kan wegstrepen wie het niet zijn. Meestal zijn dit zeikwijven. Ik noem:
Eva, Bah, ze moet zich schamen met zo'n pens in zo'n land. Ze doet dom, is dom en niet de mol dus
Inge, zo'n typische dertiger/veertiger, midlife-BN'er, laatste hoogtijdagen, niet de mol
Liesbeth, Bah, zo'n feministisch menske heb ik zo het idee, te actief, "doet mee om het spel blabla" Niet de mol
Renate, kan wel de mol zijn, niet zo erg op de achtergond en zo, ook niet te inactief
Nadja, ook zo'n typische nep BN'er, denk ik 30% kans op mol zijn ( tegen 70% niet)
Paul Rabbering is tof, doet leuk mee en zo, heeft nog geen slechte dingen gedaan, zou een lieve mol zijn
Alex, kan ook goed de mol zijn, lacht om zichzelf
Dick Jol, zou een leuke mol zijn, is actief maar denk dat 'ie te nuchter is om gemene dingen te doen
Menno ook natuurlijk ,vergeten, kan het zijn, denk het niet

Conclusie:
Wie is de mol neemt vaak dezelfde types in het programma, en de mol is meestal iemand die niet de hele tijd zeikt over niks en toch goed mee kan komen met de "betere" anderen. Al die zeikerds hierboven vallen dus af, om uit te komen op Dick Jol, Paul, Alex, Nadja of Renate; degenen die ik ook graag zie in de latere afleveringen en wat waarschijnlijk ook gebeurd
Makkelijk!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Moderator donderdag 4 januari 2007 @ 21:37:23 #35
42184 crew  DaMart
pi_45019360
Ik heb eigenlijk 3 aanwijzingen gezien die direct naar een van de kandidaten wijzen:

- Dick Jol krijgt als enige een rood molboekje, de rest een groene.
- In filmpje Eva komt WIDM logo naar voren.
- Het boek 'Adrian Mole' ligt in spel 2. Die naam is een anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor: Nadja is de mol.

En dan moet ik dus kiezen uit die drie... hm... ik ga dan voor Nadja... meest verborgen hint van de drie, en ze hield zich wel erg op de achtergrond. Bovendien bleek de vorige twee edities dat degene die ik het meest irritant vond de mol was, en nadja is een goede kanshebster om de meest irritante kandidaat te zijn deze editie!
pi_45019403
tvp
pi_45019414
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eigenlijk 3 aanwijzingen gezien die direct naar een van de kandidaten wijzen:

Nadja kreeg een paars molboekje
pi_45019437
quote:

- Het boek 'Adrian Mole' ligt in spel 2. Die naam is een anagram voor 'Nadia R Mole', brak Engels voor: Nadja is de mol.
Dat lijkt me een hele goede aanwijzing
pi_45019455
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:35 schreef washandje het volgende:
Ik stem nu ook op Renate, maar ze is wel slecht als ze de mol is
dit dacht iedereen vorig jaar met milouska ook
pi_45019466
Paul draaide een liedje van Imaani in z'n uitzending vanmiddag
I see your picture in a frame is de eerste regel, in Renate's huis hingen allemaal fotolijstjes aan de muur
Misschien toch een aanwijzing?
pi_45019478
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_45019483
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Wie is de mol neemt vaak dezelfde types in het programma, en de mol is meestal iemand die niet de hele tijd zeikt over niks en toch goed mee kan komen met de "betere" anderen. Al die zeikerds hierboven vallen dus af, om uit te komen op Dick Jol, Paul, Alex, Nadja of Renate; degenen die ik ook graag zie in de latere afleveringen en wat waarschijnlijk ook gebeurd
Makkelijk!
Die van vorig jaar was het grootste zeikwijf van de Nederlandse televisie
Who knew?
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:40:35 #43
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_45019489
quote:

- In filmpje Eva komt WIDM logo naar voren.

En dan moet ik dus kiezen uit die drie... hm... ik ga dan voor Nadja... meest verborgen hint van de drie, en ze hield zich wel erg op de achtergrond. Bovendien bleek de vorige twee edities dat degene die ik het meest irritant vond de mol was, en nadja is een goede kanshebster om de meest irritante kandidaat te zijn deze editie!
En ze bleef ook even achter in de drukte van Bangkok wat verdacht is
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:40:35 #44
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_45019490
Dick of Renate!
pi_45019537
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:39 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat lijkt me een hele goede aanwijzing
Je moet niet zo diep zoeken joh Je moet het gewoon over het geheel bekijken, wie doet het meest raar en zo, werkte vorige serie voor mij ook prima. Als je gaat zoeken naar aanwijzingen, die meestal heel bekrompen in elkaar zitten kunnen ze dat programma niet eens meer normaal (objectief voor de kijker) maken
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:42:02 #46
36326 Freezor
Cold as stone
pi_45019556
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:37 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je hebt altijd van die types bij de mol, waarbij je zo kan wegstrepen wie het niet zijn. Meestal zijn dit zeikwijven. Ik noem:
Eva, Bah, ze moet zich schamen met zo'n pens in zo'n land. Ze doet dom, is dom en niet de mol dus
Inge, zo'n typische dertiger/veertiger, midlife-BN'er, laatste hoogtijdagen, niet de mol
Liesbeth, Bah, zo'n feministisch menske heb ik zo het idee, te actief, "doet mee om het spel blabla" Niet de mol
Renate, kan wel de mol zijn, niet zo erg op de achtergond en zo, ook niet te inactief
Nadja, ook zo'n typische nep BN'er, denk ik 30% kans op mol zijn ( tegen 70% niet)
Paul Rabbering is tof, doet leuk mee en zo, heeft nog geen slechte dingen gedaan, zou een lieve mol zijn
Alex, kan ook goed de mol zijn, lacht om zichzelf
Dick Jol, zou een leuke mol zijn, is actief maar denk dat 'ie te nuchter is om gemene dingen te doen
Menno ook natuurlijk ,vergeten, kan het zijn, denk het niet

Conclusie:
Makkelijk!
Waar is Menno in je analyse?

[edit]Oh zie het al[/edit]
Something for your mind, your body and your soul.
pi_45019620
Dick Jol is de mol.

Waarom? Mijn theorie:
z'n achternaam rijmt op "mol".
Amen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 21:43:45 #48
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45019624
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef Remzz het volgende:

[..]

Nadja kreeg een paars molboekje
Oh daar gaan we weer het overactief bekijken van hints en als deze serie voorbij is wordt er mischien verteld dat het om een druk fout ging.

Ik ga voor Menno Bentveld en Renate Verbaan.
Ik heb het opgenomen dus ik ga straks terug kijken kijken of ik mijn mening kan bijschaven.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_45019670
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:40 schreef marientje het volgende:
Paul draaide een liedje van Imaani in z'n uitzending vanmiddag
I see your picture in a frame is de eerste regel, in Renate's huis hingen allemaal fotolijstjes aan de muur
Misschien toch een aanwijzing?
Er was nog een huis waar ik een foto voorbij zag komen...
pi_45019677
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:41 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Je moet niet zo diep zoeken joh Je moet het gewoon over het geheel bekijken, wie doet het meest raar en zo, werkte vorige serie voor mij ook prima. Als je gaat zoeken naar aanwijzingen, die meestal heel bekrompen in elkaar zitten kunnen ze dat programma niet eens meer normaal (objectief voor de kijker) maken
Ja maar als je gewoon op fouten in de spellen gaat letten word het er vaak alleen maar vager op. Omdat er heel veel zijn die zich verdacht willen maken dan kun je nog beter op die specifieke dingen letten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')