quote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:39 schreef linebear het volgende:Dat was enkel een vage speculatie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Zoals gezegd, ik ga voor dubbele kansen. Maar dan wel voor halve punten, want ik heb er altijd één van de twee fout. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:57 schreef Piles het volgende:
Maar 2x een andere Mol kan niet toch?
Die moet je toch maar 1x opgeven?
Dit mag opzich wel. Wat natuurlijk niet mag is bij je voorspelling van de volgende aflevering twee keer een zelfde naam posten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Piles het volgende:
Dan snap ik het niet
Dus jij zegt Nadja Hupscher voor de komende ronde (die veranderd volgende keer misschien)
En Alex Klaassen geef je 1x op voor de totale prono?
Dus zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
Eigenlijk niet: Doe het liever op deze manier:
Top 8:
1. Alex Klaassen
2. Renate Verbaan
4. Paul Rabbering
5. Liesbeth Kamerling
6. Dick Jol
7. Inge Iepenburg
8. Eva van der Gucht
Komende afvaller: Eva van der Gucht
Uiteindelijke winnaar: Alex Klaassen
Uiteindelijke verliezer: Renate Verbaan
de Mol: Menno Bentveld
Dat doet RayMania.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef -ladybird- het volgende:
Moeten we trouwens onze eigen scores uitrekenen en bijhouden??
Je hoeft maar één keer je lijstje te posten. Deze geldt voor de hele WIDM-serie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef -ladybird- het volgende:
Moeten we ons eerste lijstje (voor afl 1) hier nog posten??
Moeten we trouwens onze eigen scores uitrekenen en bijhouden??
Je vult in je lijstje 1x de mol in. Daarnaast voorspel je voor elke aflevering weer de komende afvaller/winnaar/verliezer/mol. Je lijstje blijft dus altijd hetzelfde.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef Piles het volgende:
Maar als je maar 1 lijstje moet invullen, wat is dan het nut van 2x De Mol invullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |