![]()
![]()
.
Wat houdt de WIDM-Prono eigenlijk in?De WIDM-Prono test jouw voorspellende gaven bij Wie is de Mol.
![]()
. Elke ronde zul je opnieuw jouw voorspelling moeten doorgeven in dit topic. Voor een juiste voorspelling krijg je punten. Degene die uiteindelijk de meeste punten heeft, die wint.
![]()
.
![]()
.
Okay, maar waar moet ik een voorspelling over geven dan?Elke week geef je voor
donderdag 20.30 door wie jij denkt dat die week de afvaller wordt, wie er gaat winnen, wie de verliezend finalist zal zijn, en niet te vergeten: Wie is... de Mol?
![]()
.
Hoeveel punten kan ik steeds verdienen dan?Als jij de afvaller goed hebt, verdien je 30 punten. Had je 'm in jouw ranglijst ook goed, krijg je 20 extra punten. Zit je er 1 of 2 plekken naast, krijg je 10 extra punten. Bij 3 of 4 plekken ernaast krijg je 5 minpunten. Zit je er 5 of 6 plekken naast, krijg je 10 minpunten.
Als jouw mol voortijdig afvalt kost dat je punten. Hoe eerder hij afvalt, hoe meer punten je dat kost. Valt hij direct in afl. 1 af, kost dat je 40 punten, in afl. 2 35 punten, afl. 3 30 punten, afl 4 25 punten, afl. 5 20 punten, afl. 6 15 punten, afl 7 10 punten. Valt jouw Mol in de laatste uitzending af kost dit je slechts 5 punten. Heb je de winnaar goed dan krijg je 20 punten.
Maar.....heb jij de Mol goed geraden, dan levert jou dit 50 punten op!
Ten slotte moet je ook wekelijks jouw voorspelling doen over de komende afvaller, de uiteindelijke winnaar, de verliezer en de Mol. Je kan hiervoor veel punten krijgen. Elke week kan je 40 punten (2x10 voor de finalisten en 20 voor de Mol) verdienen.
Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.
![]()
.
Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?Uiteraard, er zijn zoveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft.
![]()
.
![]()
.
Kunnen we dan nu beginnen?Jazeker, je mag nu je
nieuwe of gewijzigde Top-9 geven + Mol (voor 11 januari 20:30) posten. De nummer 1 is de winnaar, nummer 2 de verliezer, nummer 9 de eerste afvaller etc.
Als je niks wijzigt dan geldt het lijstje wat gepost is in het topic van aflevering #1. Vanaf aflevering 2 gaat de puntentelling definitief in! Daarna kunnen er geen lijstjes meer worden gepost.
Ook mag je voor de volgende aflevering de afvaller bekend maken, en zeggen wie je denkt dat de winnaar/verliezer/Mol is. Graag invullen op de volgende manier:
Top 9:1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Mol:
Komende afvaller:Uiteindelijke winnaar:Uiteindelijke verliezer:De Mol:
De overgebleven deelnemers:
De laatste negen kandidaten:
Alex Klaasen (Cabaretier)
Dick Jol (Scheidsrechter)
Eva van der Gucht (Actrice)
Inge Ipenburg (Actrice)
Liesbeth Kamerling (Actrice)
Menno Bentveld (Presentator)
Nadja Hüpscher (Actrice)
Paul Rabbering (DJ)
Renate Verbaan (Presentatrice)
Sander Lantinga (Presentator, DJ)
Heb je je prono ingevuld, maar wil je dit later aanpassen, meld dit dan even in een nieuwe post, hierdoor kijk ik er niet overheen.
![]()
. Mochten er verder nog vragen en/of opmerkingen zijn, hoor ik het graag.
Met dank aan BVO en Svensational voor de OP-layout en de opzet uit 2006
.
WIDM-prono 2007: Aflevering #1
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.