Ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:47 schreef PallominnoXIII het volgende:
Heeft iemand dat filmpje nog dat ze hem gewoon IRL ontmoeten?
Dave,quote:
maar je weet het dus niet zekerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:36 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kees, heeft zelfmoord gepleegd geloof ik.
Die site doet het niet.Kun je hem even mailen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:06 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dave,
Ik heb dit programma
http://www.softpedia.com/(...)rs/VDownloader.shtml
Daarmee kan ik youtube filmpjes opslaan, werkt ook.
Ik sla het op als MPEG, en open het in Imageready.
Dat werkt ook, maar ik krijg het niet als .gif opgeslagen![]()
Wat moet ik doen?
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Die site doet het niet.Kun je hem even mailen?
Ik gebruik VirtualDub en dan steeds een screenshot maken.
Hoerige kutwijk.....................quote:
Je Nederlands, wat doe je?!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef ANWB het volgende:
[..]
Hoerige kutwijk.....................
Ik heb er 16 mnd gewoond, kosten mij minimaal 7 spiegels.![]()
Kut alcholisten die elke avond vanuit het alcholistencafe weer naar Novadic lopen![]()
Ik woon in het übergedeelte gestel. Net tegen de stad aan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:46 schreef ANWB het volgende:
[..]
Hoerige kutwijk.....................
Ik heb er 16 mnd gewoond, kosten mij minimaal 7 spiegels.![]()
Kut alcholisten die elke avond vanuit het alcholistencafe weer naar Novadic lopen![]()
Doe normaal man, ik heb heel mijn leven in Gestel gewoond en spreek ook gewoon ABN...quote:
Bennekels is geen abnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Doe normaal man, ik heb heel mijn leven in Gestel gewoond en spreek ook gewoon ABN...
Klopt!quote:
Wie heeft die gemaakt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Dirktator het volgende:
Stervende Hoeren Kankerkachel - De modderFOK!kin' remixxxxxx
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |