quote:Op vrijdag 5 januari 2007 05:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwgegge
Waar was je nou?
Nou, bij jou ja
Nee, je zou komen maar je kwam niet
Wat lul je, we hebben nog tv gekeken![]()
!!!
dat is echt fucking bullshit, over zulke dingen maak je geen grappen.. lekker hoor om je vrienden te laten geloven dat je misschien wel doodgaat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:55 schreef Masta-t het volgende:
[..]
Eensch!
Realiseerde iedereen zich dat maar...
Maar... Het is wel een matige grap...!
Iedereen heeft een sexueel overdraagbare ziekte waar je dood aan gaat... het heet: LEVEN.
Juist wel... door humor is alles bespreekbaar... Maar je mag best van mening verschillen...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:13 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
dat is echt fucking bullshit, over zulke dingen maak je geen grappen.. lekker hoor om je vrienden te laten geloven dat je misschien wel doodgaat.
jep dat kan maar ik denk dat 90 procent van de mensen het met mij eens is dat zulke "humor" niet kan..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:26 schreef Masta-t het volgende:
[..]
Juist wel... door humor is alles bespreekbaar... Maar je mag best van mening verschillen...
Mja meer in kroegen dus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 05:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bwgegge
Waar was je nou?
Nou, bij jou ja
Nee, je zou komen maar je kwam niet
Wat lul je, we hebben nog tv gekeken![]()
!!!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Nosh het volgende:
Ja hoi.
Over het waarheidsgehalte van dit topic valt te twisten, maar dat laten we voor nu nog achterwege.
Off-topic gezeur is verwijderd.
Oh, en alle woordspelingen met kanker mogen ook minderen. Dank u.
Ach, moet ik het er nog even bijzeggen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:09 schreef EricG het volgende:
Wtf waarom is mijn post weg.
Je verkracht mn grapquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:31 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mja meer in kroegen dus.
-"Ja joh ik zat met die en die chick daar rechts achterin, vroeg me al af waar je bleef?"
Gast nam z'n telefoon niet op, 3x kroeg rondgelopen, even buiten staan wachten en toen maar ergens anders heen gegaan.
een vriendin van mij houd het al bijna anderhalf jaar vol om te zeggen dat haar vriend kanker heeft....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:32 schreef Gelderland het volgende:
---> ONZ
als je een jaar lang vol kan houden dat je kanker hebt ben je niet goed wijs en in praktijk kan 't haast niet. Dit soort nieuws blijft echt niet alleen binnen je vriendengroep hoor... maar gaat ook naar school/familie/kenissen/ouders etc. etc. Iedereen vertelt 't toch wel door.... Dan zou heus wel eerder iemand gezegt hebben; hij heeft helemaal geen kanker... Of woont hij 100 km verder weg ofzo... zodat verder niemand in jullie omgeving hem kent
maar dan nog is 't sick
Vraag m gewoon of de chemo aanslaatquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:02 schreef kyraaa het volgende:
[..]
een vriendin van mij houd het al bijna anderhalf jaar vol om te zeggen dat haar vriend kanker heeft....
volgens de statistieken hoort hij al 4 maanden onder de zoden te liggen maar van de week zei ze: hij heeft een nieuwe auto gekochtmaar ze zegt er wel bij dat ik het daar niet met hem over mag praten omdat hij er niet aan wil denken
![]()
die liegt zooow ergik sprak hem op msn en hij zei dat het super ging
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vraag m gewoon of de chemo aanslaat
Dus TS verzint een verhaal bij elkaar en wij moeten daar dan maar serieus op gaan reageren? Flikker toch op zeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, moet ik het er nog even bijzeggen..
Topic opgeschoond.
Gedoe over het waarheidsgehalte mag achterwege blijven.
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:15 schreef EricG het volgende:
[..]
Dus TS verzint een verhaal bij elkaar en wij moeten daar dan maar serieus op gaan reageren? Flikker toch op zeg.
Zeker wel. Grappen kun je overal over maken. Het heeft in sommige gevallen, behalve dat het een grap is, ook nog een nuttige functie aangezien daardoor de beladenheid van het onderwerp verdwijnt. Het behandelen als een onderwerp waarover je alleen maar mag fluisteren, waar jij voorstander van lijkt te zijn, zorgt er alleen maar onnodig voor dat het al helemaal onbespreekbaar wordt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:13 schreef Linkmiegel het volgende:
dat is echt fucking bullshit, over zulke dingen maak je geen grappen.. lekker hoor om je vrienden te laten geloven dat je misschien wel doodgaat.
WTF Janetje...als je twijfelt aan de waarheid van de OP, dan mag je gelijk naar een psychiatrische instelling. Over sommige dingen moet je gewoon geen grappen maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |