Maar het was een buitenlander.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef TC03 het volgende:
Drie uurtjes extra vragen voordat het leven van een dierbare wordt beëindigd vind ik niet raar.
Lastig, maar het is wel iemand die dood is. Dan kan ik me voorstellen dat je daar moeite mee hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar het was een buitenlander.
Hij lag er al even eer hij dood werd verklaard, toen kregen ze 3 extra dagen en vervolgens wilden ze wéér telkens extra tijd.![]()
Ja, iemand is dood, al 3 dagen, dat verwerken doe je maar ergens anders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lastig, maar het is wel iemand die dood is. Dan kan ik me voorstellen dat je daar moeite mee hebt.
Mwah, de manier waarop dat ging was nogal raar. Zeker omdat het niet verrassend was voor de familie.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:42 schreef TC03 het volgende:
Drie uurtjes extra vragen voordat het leven van een dierbare wordt beëindigd vind ik niet raar.
Weet je wat? Doen we dat leuk bij ieder sterfgeval. Kijken hoe zo'n pokkedraaikontengedoe het wordt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lastig, maar het is wel iemand die dood is. Dan kan ik me voorstellen dat je daar moeite mee hebt.
Tot ze die 10 dagen alsnog haalden zekers hehe.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar het was een buitenlander.
Hij lag er al even eer hij dood werd verklaard, toen kregen ze 3 extra dagen en vervolgens wilden ze wéér telkens extra tijd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |