abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45023373
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef fathank het volgende:
Beter maak je een satirische tegenhanger van het programma, met ultra low-budget feesten ofzow
En leuke mensen
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:47:15 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_45024790
Idd 3/4de van de mensen op dat soort feesten kent dat wijf amper denk ik.

Achja boeien zolang ze van hun profiteren
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_45026639
Zenden ze er af en toe nog wel eens muziek uit? Zeg maar net zoals in de tijd dat dat station Engelstalig was en Ray Cokes er nog programma's maakte?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_45066060
Ik vind het gewoon sneu dat ze zo kortzichtig zijn en zo'n verwrongen beeld van de werkelijkheid. Gelukkig kunnen ze zelf wel wat
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:04:33 #55
154707 bananenjus
I know! The banana told me.
pi_45082905
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 03:25 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het gewoon sneu dat ze zo kortzichtig zijn en zo'n verwrongen beeld van de werkelijkheid. Gelukkig kunnen ze zelf wel wat
ja zeuren
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:06:41 #56
159260 qmaxor
\'t leven is mooi!
pi_45085392
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:37 schreef JediMindTricks het volgende:
Okay, er zullen al wel wat topics over zijn, maar toch moet ik er even over klagen.

Vuile verwende teringhoeren, die gaan janken als ze een tweedehandse BMW 7 serie krijgen voor hun 16e verjaardag, en niet de Ferrari die ze in gedachte hadden.

OMFG!

Ik wilde de OP nog uitbreiden, maar veel meer als impulsief scheldwoorden roepen was er waarschijnlijk niet uitgekomen.
Ah sterf en dan ook nog mensen dat het echt is, omfg. Schrale nep serie waar elke x hetzelfde gebeurd. Er gaat altijd iets zogenaamd fout.

Ach ja soms zitten er wel geile sletjes bij ...
pi_45086594
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef Ferdo het volgende:
Zenden ze er af en toe nog wel eens muziek uit? Zeg maar net zoals in de tijd dat dat station Engelstalig was en Ray Cokes er nog programma's maakte?
Hoort MTV muziek uit te zenden?

Voor de moraalridder: ik weet wat MTV betekent.
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_45086694
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:34 schreef RainofDeath het volgende:

[..]

Hoort MTV muziek uit te zenden?

Voor de moraalridder: ik weet wat MTV betekent.
Ooit, in een ver verleden, maakte de muziek zelfs voor minimaal 90 procent deel uit van de programmering. Tegenwoordig wordt muziek daar vooral gebruikt om de gaten tussen de reclamespotjes en onderbrekingen daarvan door programma's op te vullen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_45099556
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:51 schreef Ferdo het volgende:
blabla Ray Cokes blabla
Da gao nie nou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')