4,5 keer dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef Vivi het volgende:
Ojani Noa, Chris judd, Ben Affleck telt niet, daar was ze alleen maar mee verloofd, en nu dus met Graaf Dracula.
Och, ongetwijfeld huurt ze daar iedere keer peperdure wedding planners voor inquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
4,5 keer dus.
In zo'n korte tijd? Hoe krijgt ze het geregeld?
Ik vond 1 bruiloft regelen al veel werk
quote:Prins William en vriendin Kate Middleton uit elkaar
Uitgegeven: 14 april 2007 09:06
LONDEN - De Britse prins William en zijn vriendin Kate Middleton zijn uit elkaar. Dat heeft de BBC zaterdag gemeld.
Volgens BBC-verslagggever Peter Hunt stond het paar voortdurend in de belangstelling van de media sinds ze elkaar in 2001 ontmoetten. Onlangs diende prins William een klacht in tegen het boulevardblad Daily Mirror dat zonder toestemming een foto van Middleton had afgedrukt.
Ah, dit vind ik toch wel weer erg jammerquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:15 schreef teigan het volgende:
Niet in scheiding, want getrouwd waren ze nog niet... Maar wel uit elkaar..
[..]
Nah, ik ben bang dat mijn trouwjurk dan nog 15 meter sleep extra zou moeten krijgen en Bert is ook wel heel erg lief soms.quote:
Hij begint de laatste tijd wel op zn pa te lijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, dit vind ik toch wel weer erg jammer
Altijd een zwak voor William gehad
Inderdaad, beetje al kaal enzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:48 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Hij begint de laatste tijd wel op zn pa te lijken
Sleep? 15 meter extra jurk bedoel je?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nah, ik ben bang dat mijn trouwjurk dan nog 15 meter sleep extra zou moeten krijgen en Bert is ook wel heel erg lief soms.
Nee, ik denk dat er echt 15 meter extra sleep wordt bedoeld. Des te 'hoger' je trouwt, des te langer je sleep volgens de traditie hoort te zijn. De sleep zit dan wel aan de jurk vast (daar ga ik tenminste van uit), maar het is echt de sleep die dan een minimale lengte hoort te hebben.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er echt 15 meter extra sleep wordt bedoeld. Des te 'hoger' je trouwt, des te langer je sleep volgens de traditie hoort te zijn. De sleep zit dan wel aan de jurk vast (daar ga ik tenminste van uit), maar het is echt de sleep die dan een minimale lengte hoort te hebben.
Oooow sorry hoor, maar waarom die huilsmiley? Ik weet toch niet hoe je het bedoelt...quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..].
Weeeeet ik, ik maakte een rotopmerking
Nou, dat is dan niet geheel iedereen duidelijkquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..].
Weeeeet ik, ik maakte een rotopmerking
Als jij het maar snapt, naar mensquote:Op zondag 15 april 2007 09:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dat is dan niet geheel iedereen duidelijk, misschien beter oefenen of het even aangeven, dan kan ik een janksmiley voor je plaatsen.
Jammer, maar helaas![]()
Nee joh, bedoel het niet lullig naar jou toe hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Oooow sorry hoor, maar waarom die huilsmiley? Ik weet toch niet hoe je het bedoelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |