Kan inderdaad wel een beetje opgerekt worden, maar echt veel ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
Zaterdagmorgen 11 uur? Das wel heel krap.
laat dat nou net mijn tegenstander zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:39 schreef borisz het volgende:
Qwerty is de enige met Richardson goed voorspelt![]()
Remzz als je ze nu post dan kan je alleen geen punten meer krijgen voor de middagsessie.quote:
Hehe. Heb nu wel een aantal andere favorieten dan jij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga me even inlezen. Nu Suijk mij een "eitje" noemt, laat ik mij natuurlijk niet kennen.
Je staat al wel 2 punten voorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, ik dacht dat ik al een ronde verder was.
Dat worden er nog wel meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:09 schreef borisz het volgende:
XL staat een punt voor op mij
Krijg je ervan als hij weer met zelf gaat posten en het niet door een prono-king laat doen.quote:
leroytje, je post a.u.b. niet aanpassen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:38 schreef leroytje het volgende:
*knip*
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Krijg je ervan als hij weer met zelf gaat posten en het niet door een prono-king laat doen.
zeker een kilo door de stress Renik!!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 10:33 schreef RenikNL het volgende:
Ik had helemaal niet in de gaten dat dit al zo snel moest. Was gisteren de hele dag weg en heb geen tijd meer gehad om alles in te vullen. Nu ben ik zeker afgevallen?![]()
Hij heeft hem niet aangepast!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
leroytje, je post a.u.b. niet aanpassen.
Zo kan ik toch nooit meer controleren wat je voorspelling was.
Je kan hem wel aangepast hebben. Ook al ga ik daar niet van uit.
Verander het gewoon!quote:Op zondag 7 januari 2007 11:35 schreef sanger het volgende:
Shit, kom er nu achter dat ik verkeerd gelezen heb tegen wie van Gerwen moest. Dacht dat hij tegen Gary Anderson moest en Essers tegen Gary Robson
Dat punt ben ik dus kwijt!
Was ik vergeten een winnaar aan te geven ik heb et veranderd in:quote:Simon Whitlock (Aus) - Andy Fordham (Eng)
Als het niet mag haal ik het weer weg, en kost mij dat ook gewoon een puntquote:Simon Whitlock (Aus) - Andy Fordham (Eng)
als de rest ermee akkoord gaat graag!quote:Op zondag 7 januari 2007 12:29 schreef leroytje het volgende:
[..]
Verander het gewoon!
Die wedstrijd is tog nog niet gespeeld!, en ik kom er achter dat ik bij 1 partij helemaal geen winnaar ingevuld heb. Dus zullen we dat dan allebei ff aanpassen?? Dan is dat weer goed
![]()
quote:Van Gerwen - Gary Robson
Binnen 2 uur je plannen alweer vergetenquote:Op zondag 7 januari 2007 10:48 schreef leroytje het volgende:
Ik snap et Bruce, kzal et niet meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |