abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:06:40 #1
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45010477
Je hebt niets aan ze, ze kosten veel, ze kunnen niet eens behoorlijk op de WC poepen, ze stinken, ze rotten weg, ze kosten MIJ geld, ze kunnen niets, ze zijn bijdehand, ze kunnen niets, ze bemoeien zich overal mee, typen loze verhalen, helft van de mafkezen kunnen niet spellen, ze kopiëren de hele dag topics.

Zo, dat lucht, anyway, een stel van die mafkezen maakte laatst zwaar brutaal een lemming van mijn topic (topic op de KLB eerste page) (reden ook waarom mn posts altijd lang duren om te tikken).

Waarom zijn er nog mensen die zeggen "ja, ik wil echt lemming worden, dat lijkt me leuk", mij lijkt me dat helemaal niet leuk, mag je nooit een eigen verhaal tikken totdat je oud bent en geen zak meer kunt en dan kan je lekker eenzaam wegrotten in KLB terwijl je eten goor is en je niet eens behoorlijk naar de wc wordt geholpen, nee, voor die tijd heb ik een posthistory opgebouw, ik leef nu comfortanel, ik post nu zoals het een goede fokker beaamt, ik ga niet mn hele leven de lemming uithangen om zo te eindigen.

Dat was 'm.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_45010483
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_45010528
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef Yankee_One het volgende:
0 topics op naam. 14.gif
pi_45010537
Zo hé, deze is goed!
feest
pi_45010594
Meer verwacht je niet van een punkrocker. HEOHEOHEOHEOHEOEHEEEEOEHOEEEEEEEEEEE!!!
kaasboer
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:11:33 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_45010614
Lemmings zijn bedacht door Walt Disney.
  Lieve Belg donderdag 4 januari 2007 @ 17:12:35 #7
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45010643
Flauwe lemming
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: