Je hebt niets aan ze, ze kosten veel, ze kunnen niet eens behoorlijk op de WC poepen, ze stinken, ze rotten weg, ze kosten MIJ geld, ze kunnen niets, ze zijn bijdehand, ze kunnen niets, ze bemoeien zich overal mee, typen loze verhalen, helft van de mafkezen kunnen niet spellen, ze kopiëren de hele dag topics.
Zo, dat lucht, anyway, een stel van die mafkezen maakte laatst zwaar brutaal een lemming van mijn topic (topic op de KLB eerste page) (reden ook waarom mn posts altijd lang duren om te tikken).
Waarom zijn er nog mensen die zeggen "ja, ik wil echt lemming worden, dat lijkt me leuk", mij lijkt me dat helemaal niet leuk, mag je nooit een eigen verhaal tikken totdat je oud bent en geen zak meer kunt en dan kan je lekker eenzaam wegrotten in KLB terwijl je eten goor is en je niet eens behoorlijk naar de wc wordt geholpen, nee, voor die tijd heb ik een posthistory opgebouw, ik leef nu comfortanel, ik post nu zoals het een goede fokker beaamt, ik ga niet mn hele leven de lemming uithangen om zo te eindigen.
Dat was 'm.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!http://www.last.fm/user/OFfSprngr.
.