Mn zus moest een keer een inco verschonen en toen viel er zo een drol uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Bejaarde mensen zijn hartstikke leuk.Ze hebben heel veel meegemaakt en ik vind daarom dat je respekt moet hebben voor hun.Okay sommige zijn heel irritant en schijten onverwacht in hun broek
maar je kan ook veel lol met hun hebben.
Whehe, die tegenstellingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Bejaarde mensen zijn hartstikke leuk.
Okay sommige zijn heel irritant en schijten onverwacht in hun broek
Ja dat noem je beroepsrisicoquote:Mn zus moest een keer een inco verschonen en toen viel er zo een drol uit.
Daar zit opzich wel een logica in...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:40 schreef GriekSeDaMe het volgende:
Niet zeuren over bejaarde mensen, eens worden wij dat allemaal, behalve als je die leeftijd niet bereikt dan.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:28 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik werk ook in de zorg.
bij demente bejaarden.
sommige kunnen idd wel zeiken enzo en andere zijn best aardig.
alleen ze stinken zo en dan was je ze en een half uur erna stinken ze weer.
ja dat laatste is wel wat.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:00 schreef HansU het volgende:
[..]
![]()
Was ze dan gewoon niet. Of zet ze buiten als het regent.
Zet de sprinklers aan tijdens de Bingo. Hoef je daarna niemand meer te douchen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ja dat laatste is wel wat.
echt soms heb je last van stankoverlast:(
jij stink ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Vind je het gek dat ze stinken?,.. ze rotten weg waar je bij staat.
ik ga het voorstellen:Dquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef HansU het volgende:
[..]
Zet de sprinklers aan tijdens de Bingo. Hoef je daarna niemand meer te douchen.
I know, ik ga zo ook douchen, moet nog ff de stad in.quote:
Amenquote:
Douchen heeft bij jou geen zin.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
I know, ik ga zo ook douchen, moet nog ff de stad in.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het is altijd leuk om in de auto bejaarden net niet aan te rijden.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:33 schreef nijnja het volgende:
Hij is vast al bekend, maar ik kon er wel om lachen![]()
http://youtube.com/watch?v=RcOLWoVtn00
Die vent die het verteld doet het hemquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |