quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Tenminste ik vind godverdomme, Gristenhond en Tyfusgristenhond niet echt schelden. Tyfesgristenhond was ook niet eens persoonlijk bedoeld, maar een afleidsel van een kabouter die bij jou favoritie clubje voetbalt.
Nee idd. Schelden is iets compleet anders.quote:
Sommige mensen op Fok hebben privilegesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee idd. Schelden is iets compleet anders.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod even Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2006/07 deel 3 bekijken en daar even doen wat in de huidige OP staat? Bij voorbaat dank!!
Dankquote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef Bos81 het volgende:
Vrijdagavondwedstrijd RTL 7: (ADO Den Haag - AZ)
ADO Den Haag - AZ is de wedstrijd van komende vrijdag
quote:
Je PM werkt in ieder geval.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:21 schreef Beschouw het volgende:
Kan een van de modjes mij via Inbox een berichtje sturen. Ik wil op Fok! een VBL-quiz opstarten, waarbij antwoorden via die Inbox opgestuurd kunnen worden. Kan dat? Of moet ik die antwoorden via e-mail laten inzenden? Dan moet het via mijn officiële e-mailadres en dat wil ik liever niet...
Nope, ik zou zeggen, doe je best voor een mooie OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:51 schreef dndiek het volgende:
Is er een Bayern Munchen of een Sebastian Deisler-topic
Waarom?Geweldig topic!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef dndiek het volgende:
9x hooghouden Richard Witschge, filmpje... dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |