Jij altijdquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:59 schreef Gollemrulez het volgende:
Mag ik ook nog ff zeggen dat ik het een kutjoch vind.
geen tegenspraak oke?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Bos81 het volgende:
De brutaliteit van jullie is gewoon pure jaloezie.
Het is gewoon een topuser
Dat was ik nog vergeten te melden inderdaadquote:
Sorry je hebt gelijk. Ik zal hem niet geven wat hij juist wil horen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:00 schreef Bos81 het volgende:
De brutaliteit van jullie is gewoon pure jaloezie.
Het is gewoon een topuser
quote:Hehe, gelukkig maar
Ja, maar ik ben de enige die in het fotoboek reageerd. De rest houd het meestal gewoon bij het voetbal gedeelte, mooi om te zien hoe andere users ons daar serieus nemen
Slechts een antwoord.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:02 schreef koningdavid het volgende:
Slechts een vraag:
Kijken jullie wel eens in het Feyenoord topic?
Ik zal eens kijken. Ben vrijwel de hele dag nog afwezig geweest (school)quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Het is niet bepaald te merken, maar goed.
Je reageert wel normaal, alleen Messenga lijkt een beetje bang voor 010quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:11 schreef koningdavid het volgende:
Waar reageer ik niet normaal dan?
Kan zijn dat de mods dan bezig zijn, zoals Messenga op school zat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Er word wel weer lekker gemodereerd he... Het woord Gristenhond komt voor in het Feyenoord topic, en na 10 minuten is de post al aangepast. Ik kan me nog heugen dat mij een week of 2 geleden "aids" werd toegewenst in het Ajax topic. Dat heeft er denk ik wel een paar uur gestaan.
Dat is ook voor het eerst hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Er word wel weer lekker gemodereerd he... Het woord Gristenhond komt voor in het Feyenoord topic, en na 10 minuten is de post al aangepast.
Het is voor het eerst dat ik jou zo noem.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst hoor.![]()
Ik wordt er bijna elke keer dat ik daar post voor uitgescholden, dat is niet erg, ik weet wie het zeggen. Kansloze gasten zoals jij maak ik me niet zo druk om.
Het is alleen niet zo bevordelijk voor jullie 'prachtige' topic.
Het feit dat je christen bent etc, is helemaal niet nodig.. door dat soort uitspraken te doen daag je uit. Overigens verschilt het per keer hoe snel iets geëdit wordt. Ik was toevallig net aanwezig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:11 schreef koningdavid het volgende:
Waar reageer ik niet normaal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |