Newbiequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef Lucille het volgende:
Wie?
Het is een haar, gij onbehouden plurk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
Feliciteer hem dan ook alvast voor volgend jaar.
Hierbij feliciteer ik alle jarigen, ben je niet jarig dan ook gefeliciteerd en weet je je eigen verjaardag niet, slik dan in een bowlingbal, dank!
Juul is een Newbiequote:
En jij ook alquote:
Zal IK je badkamer even komen verbouwen?quote:
Is niet te zien dan en dan druk ik me zacht uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een haar, gij onbehouden plurk.
Is niet nodig, die is al tijden klaar. Hihiquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal IK je badkamer even komen verbouwen?
voor haar GvdD avontuur is ze hier zelfs nog blauw geweest (of was het nou rood ? )quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:08 schreef yvonne het volgende:
Kijk! Buzzer weet het tenminste!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Lucille het volgende:
Laatste bezoek: 142 dagen, 22 uur geleden.
Aantal posts: 415 (gemiddeld 1 per dag)
Gek he, dat we haar niet kennen.
Phileine was rood toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
voor haar GvdD avontuur is ze hier zelfs nog blauw geweest (of was het nou rood ? )
je hebt gelijkquote:
Nou, en nu ken je haar welquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef Lucille het volgende:
Laatste bezoek: 142 dagen, 22 uur geleden.
Aantal posts: 415 (gemiddeld 1 per dag)
Gek he, dat we haar niet kennen.
was dat niet zo'n beetje de eerste serieuze Fok! rel ?quote:
Ja! FOK!Historiequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
was dat niet zo'n beetje de eerste serieuze Fok! rel ?
Omdat ze 'te laat' is enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef FlyingFox het volgende:
J?
IK ben te laat.quote:
Ja, dat zeg ik toch.quote:
meer Historie topicquote:
Moet jij geen luier gaan verschonen ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef Jarno het volgende:
Kan dit niet in OO ofzo.
Ben je doorgelekt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet jij geen luier gaan verschonen ofzo?
Ja, in plaats van OO.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Komt het Fok!eiland nu terug
* kareltje_de_grote gaat vast openingsposts makenquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik dacht Juliana
Ik vond je al vroeg (want ze was eind januari jarig) en tegelijk weer een beetje te laat (omdat ze hassikke het niet meer doet)
Als ook dat is op basis van toegang bij user-id <5000, zeg ik: Doen !quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef Jarno het volgende:
Ja, in plaats van OO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |