some got it and some don'tquote:
soortgenootquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:04 schreef uppie83 het volgende:
Wew 22%
Ik ben net zo alto als hun, die stonden er bij mij ook bijquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Je bent even alto als Jeanine & Thijs en vele anderen. Hier ligt ongeveer het gemiddelde.
U scoorde 32 van de 201 dus u bent 16% alto.
hihi
nee niet echtquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:38 schreef Molluck het volgende:
Ik heb 12% maaruh, die Thijs he...die lijkt best wel veel op Thijs Bosma
Eik klopt daar niets van..quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:54 schreef VonHinten het volgende:
Iemand al een 100% score weten te halen??
Zeiken doe je in klaagbaak.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:55 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Eik klopt daar niets van..
alto is van alternatief = anders... en dan ga je kijken wie het meest op de rest lijkt...![]()
94% altoquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
Zowwwwwwww aan jouw valt echt NIET te tippen! Je bent het aller aller aller stoerste van ons allemaal want je hebt de test vals gemaakt. Zoveel % alto kan je nieteens zijn man kneus.
U scoorde 188 van de 201 dus u bent 94% alto.![]()
Die taal, grammatica en interpunctie fouten
ja, want ik heb die moeilijke test daadwerkelijk naar waarheid ingevuld.quote:
ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Je bent even alto als Jeanine & Thijs en vele anderen. Hier ligt ongeveer het gemiddelde.
U scoorde 32 van de 201 dus u bent 16% alto.
hihi
scherpquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef squirtalot22ml het volgende:
ik ben 18 procent alto maar dat komt alleen omdat je soms niet kon kiezen voor geen dus dan ben je automatisch alto
quote:
Je bent vrij normaal. Je zit ruim onder het gemiddelde van alle mensen.
U scoorde 21 van de 201 dus u bent 10% alto.
Nee joh niet nodig ben metal genoegquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:26 schreef Brief het volgende:
Dan moet je tenminste wel 50 kunnen halen, nepperd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |