Heeft dat met inzicht te maken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Melle12603 het volgende:
Kies A :p.. iedereen bij ons die b1,2 heeft wil graag A
Leraar snapt er de ballen van, net zoals ons trouwens
Klopt, die heb ik dan ook zeker in overweging genomen. Ik doelde nu op dit:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die hebben we de voorgaande pagina's toch al massaal gegeven?
Dit is er dan ook gekomen na over jullie meningen te hebben nagedacht.quote:Even een kickje. Momenteel denk ik dat het wiskunde B gaat worden. Mocht ik later nog stof uit wiskunde A nodig hebben, dan jaag ik dat er na het vwo wel even doorheen.
Da's een mooi overzichtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef Alxander het volgende:
Misschien helpt dit.
Ik weet niet welke methode jullie gebruiken maar deze vond ik wel handig.
nee hoor..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wiskunde A en Economie lijkt me een beetje rare combinatie![]()
Dat is wel een handig stukje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef Alxander het volgende:
Misschien helpt dit.
Ik weet niet welke methode jullie gebruiken maar deze vond ik wel handig.
Ik bedoelde eigenlijk ook Bquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef fysicus het volgende:
[..]
nee hoor..
EconomieWisk A
Natuurkunde/Scheikunde![]()
Wisk b
Dan begrijp je het echt verkeerd. Ik studeer zelf economie en bij ons werd in het eerste jaar ongeveer de gehele stof van wiskunde B1 er doorheen geramd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk ook B![]()
Dit is dus hapklare bullshit.quote:nee hoor..
Economie Wisk A
Natuurkunde/Scheikunde Wisk b
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |