Ach, ik was uitgenodigd.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
Waarom ben je eigenlijk naar die lijken gaan kijken, DO?
Bullshit!quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik was uitgenodigd.
Ik zou er zelf nooit op gekomen zijn.
Kijk, kijk, dat kan, dat kan. Everest, daarintegen, daar kan je ook spelen voor geld zonder dat je er zelf iets voor hoeft neer te leggen. Dat is OK.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, nee...Voor geld spelen, bedoel ik.
Ja, goed...Dat klinkt ergens wel aanlokkelijk, natuurlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, kijk, dat kan, dat kan. Everest, daarintegen, daar kan je ook spelen voor geld zonder dat je er zelf iets voor hoeft neer te leggen. Dat is OK.
Dat heb je nu eens treffend gezegd, Ollie. Ik wordt ook wel eens voor rat of teringhond uitgemaakt, maar ik heb geen kwaad in de zin. Ik ben hoogstens een beetje omhandig, met sommige dingen; oftewel; een klootviool.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef OllieA het volgende:
[..]
HadieJAM, klootviool dat je me d'r bent!
Ja, je verdoet je tijd ermee. Je speelt drie uur en dan heb je - als het allemaal meezit - zestig cent. Fuck it. Een hoer op de Filipijnen zou daar nog niet eens haar bed voor uitkomen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, goed...Dat klinkt ergens wel aanlokkelijk, natuurlijk.
Een klootviool is een prachtig instrument, JAM. Laat dat je gezegd zijn!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat heb je nu eens treffend gezegd, Ollie. Ik wordt ook wel eens voor rat of teringhond uitgemaakt, maar ik heb geen kwaad in de zin. Ik ben hoogstens een beetje omhandig, met sommige dingen; oftewel; een klootviool.
Het zet geen zoden aan de dijk, nee.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, je verdoet je tijd ermee. Je speelt drie uur en dan heb je - als het allemaal meezit - zestig cent. Fuck it. Een hoer op de Filipijnen zou daar nog niet eens haar bed voor uitkomen.
De vraag is natuurlijk; wat geven wij om die dijk?quote:Op zondag 7 januari 2007 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het zet geen zoden aan de dijk, nee.
Nee, in dat andere topic moet je zeggen waarom je de foto's mooi vindt. Hier volstaat 'mooie foto's, Erik!'quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dat moet je in die andere topic zeggen mèèèn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |