Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
Do2, ben je momenteel dronken?
O. Nou ja, zie je hoeveel ik me erin heb verdiept?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee,
er kwamen geen kunstenaars aan te pas, broer.
De vraag is of dat aan 'Bodies' ligt of aan de toeschouwer.quote:Het is net alsof het nep is.
Alsof 't echt niet echt is.
Geen van beide, eigenlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef broer het volgende:
De vraag is of dat aan 'Bodies' ligt of aan de toeschouwer.
Dat is het niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef broer het volgende:
Waarom is 'overnieuw' fout?
Het is toch een contaminatie?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:51 schreef broer het volgende:
Waarom is 'overnieuw' fout?
Ik wacht even de reactie van Bupatih af. Die is minder dronken.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is het niet.
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is toch een contaminatie?
Je doet iets over of je doet iets opnieuw.
Nou, ja. Er is altijd nog de discussie hóé fout een contaminatie is, hè.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van Bupatih af. Die is minder dronken.
quote:Overnieuw is een contaminatie van over en opnieuw die weliswaar vaak voorkomt, maar niet door iedereen wordt aanvaard.
quote:Overnieuw is niet algemeen gangbaar en niet voor iedereen aanvaardbaar. Sommigen veroordelen het zelfs als 'minder beschaafd'. Daarom raden wij aan dit woord te vermijden en in plaats daarvan het gewone opnieuw te gebruiken.
O, dat zou goed kunnen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:53 schreef Bupatih het volgende:
Het is toch een contaminatie?
Je doet iets over of je doet iets opnieuw.
Overnieuw is een keurig synoniem voor opnieuw. Niks contaminatie.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:53 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wacht even de reactie van Bupatih af. Die is minder dronken.
En dan de vervolgzin:quote:
Anders word je doodgeknuppeld?quote:Daarom raden wij aan dit woord te vermijden
Daar heb ik schijt aan, JAM.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:56 schreef JAM het volgende:
Ik aanvaard het niet, Dootje, ik veroordeel dat als minder beschaafd.
Zo hoort het ook.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:58 schreef broer het volgende:
Maar goed, ik zal in het vervolg 'opnieuw' gebruiken.
Nee. En al helemaal geen Aziatische.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:59 schreef JAM het volgende:
Bupah, heb jij geen leuk zusje, ofzo?
Of je dan niet overweegt jezelf om te bouwen, wil JAM weten.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. En al helemaal geen Aziatische.
God. Kut. Ik heb ooit een meisje ontmoet die drie geadpoteerde zusjes uit Korea heeft...Waar kende ik die snol ook alweer van. Want ik weet nog dat ik dacht: 'HEY! DIE MOET IK TE VRIEND HOUDEN - DAN GA IK HAAR ZUSJES NEUKEN.', maar daarna heb ik haar nooit meer gezien...Shit.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. En al helemaal geen Aziatische.
Zoiets zei broer laatst ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:01 schreef JAM het volgende:
Wat een schapen zijn dat allemaal in je fotoboek zeg, godverdomme, als ik die aan m'n pik zou rijgen heb ik in de korste keren de zedenpolitie op m'n dak en ik moet al oppassen.
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Of je dan niet overweegt jezelf om te bouwen, wil JAM weten.
Nee, dankje.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Of je dan niet overweegt jezelf om te bouwen, wil JAM weten.
Schapen zijn 't, Bupatih, schapen. Daar doen die cijfertjes van je niets aan af.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets zei broer laatst ook.
Maar ze zijn -afgezien van eentje- 18+.
Oh, oké. Ik zal het doorgeven, JAM.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Schapen zijn 't, Bupatih, schapen. Daar doen die cijfertjes van je niets aan af.
Neuk je ook met ze, Bupa? Of kijk je naar ze via de webcam en denk je; 'O shit, o shit. Op een dag meisje, op een dag, oh shit, oh shit.'quote:
Nee. Soms.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Neuk je ook met ze, Bupa? Of kijk je naar ze via de webcam en denk je; 'O shit, o shit. Op een dag meisje, op een dag, oh shit, oh shit.'
Via Everest kan je gratis voor echte muntjes spelen, Do2. Die hebben elke minuut een toernooitje waar je tien cent mee kan winnen, ofzo. Of vijf cent, zoiets.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb 't online pokeren ontdekt, JAM.
Bij PokerStars kan dat ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Via Everest kan je gratis voor echte muntjes spelen, Do2. Die hebben elke minuut een toernooitje waar je tien cent mee kan winnen, ofzo. Of vijf cent, zoiets.
En dan kan je meedoen voor 20! En dan voor een dollar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |