Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dat schijnt normaal te zijn in TTK
ik voel me ook altijd genegeerd
Ok.quote:
En het is nog gelukt ook.quote:
Nee ik denk dat ik die 'gore' champagne/bubbelwijn die hier nog staat maar eens op maak.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:23 schreef Lienekien het volgende:
Daar moet je dan maar een biertje op drinken.
Ik heb nu een long drink glas bubbelwijn voor me staan als hij leeg is horen jullie weer van mijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:32 schreef broer het volgende:
Ik heb woensdagavond ook een soort bubbelwijn gehad. Eén glaasje tussen een paar biertjes door. Geen goed idee, kan ik je vertellen.
De banners met de nieuwsfilmpjes worden niet door FOK! gemaakt, maar door een onafhankelijke site, buiten FOK! om, dacht ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef DaMart het volgende:
Om nieuwsposter te worden op de FP is enige taalkennis blijkbaar niet vereist, als ik kijk naar het werkwoord dat in deze banner (en dus boven een tekst op de FP) is gebruikt...
[afbeelding]
Dan loopt er een analfabete journalist rond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De banners met de nieuwsfilmpjes worden niet door FOK! gemaakt, maar door een onafhankelijke site, buiten FOK! om, dacht ik.
Nee, ben terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ha Erik!
Weer terug, of live online vanuit China?
zie ik word weer genegeerd.. ik woon al een week in zwolle en nog niet eens een al-qeada brief.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:57 schreef DaMart het volgende:
Om nieuwsposter te worden op de FP is enige taalkennis blijkbaar niet vereist, als ik kijk naar het werkwoord dat in deze banner (en dus boven een tekst op de FP) is gebruikt...
[afbeelding]
Wat een naaistreek zeg!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zie ik word weer genegeerd.. ik woon al een week in zwolle en nog niet eens een al-qeada brief.
Inderdaad kan ik helemaal niet in de kroeg zeggen, "ja ik ben ook bedreigd ik voel me niet meer veilig op straat". Nee bij mij blijft het bij, "jij nog een biertje".quote:
Hallo Augustina!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:17 schreef Augustina het volgende:
DaMart, Bosbeetle en Tha_E, de verloren gewaande zonen zijn weer terug.
Is die documentaire weer uitgezonden?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dylan is een Held!
Dat lijkt me niet verstandig, nee. Dus ga gerust je gang.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dus ja, dan moet je zoiets af en toe roepen, broer. Ik wil mezelf immers niet verloochenen.
Ik weet dat er hier ergens een topic is over 'Bodies', maar ik heb nog niet de moeite genomen om erop te klikken. Laat staan dat ik weet wat het voor expositie is.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vond er weinig aan.
Het menselijk lichaam - en al haar facetten - geopenbaard.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ik weet dat er hier ergens een topic is over 'Bodies', maar ik heb nog niet de moeite genomen om erop te klikken. Laat staan dat ik weet wat het voor expositie is.
Dat heb ik trouwens met cd's. Die zijn me meestal niet afwisselend genoeg.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb er 't geduld niet voor.
Ik ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:13 schreef broer het volgende:
Zou je wel moeten doen. Mart Smeets draait nu Bob Dylan.
Op chirurgische wijze?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het menselijk lichaam - en al haar facetten - geopenbaard.
Door één kunstenaar? En waarom vond je er niet veel aan?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Op allerlei wijze.
Ha. Puik genoeg, hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:19 schreef Bupatih het volgende:
[insert puike binnenkomer]
Nee,quote:Op zondag 7 januari 2007 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Door één kunstenaar? En waarom vond je er niet veel aan?
[..]
Ha. Puik genoeg, hoor.
Ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Bupatih het volgende:
Do2, ben je momenteel dronken?
O. Nou ja, zie je hoeveel ik me erin heb verdiept?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee,
er kwamen geen kunstenaars aan te pas, broer.
De vraag is of dat aan 'Bodies' ligt of aan de toeschouwer.quote:Het is net alsof het nep is.
Alsof 't echt niet echt is.
Geen van beide, eigenlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:43 schreef broer het volgende:
De vraag is of dat aan 'Bodies' ligt of aan de toeschouwer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |