Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Althans, ik zou denk ik niet parttime moeder willen zijn en parttime willen studeren/werken. Maar dat zijn natuurlijk abstracte overdenkingen. Het lijkt me helemaal vreselijk om maar één bestaansrecht te hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:43 schreef Augustina het volgende:
Zelf kijk ik er enorm naar uit weer fulltime te kunnen werken. Nu sta ik met twee benen in 3 werelden (zo voelt het soms tenminste).
Is goed. Tieten!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:15 schreef Bupatih het volgende:
Als het over iets gaat waar ik over mee kan praten, moet je maar een gil geven. Dan kom ik wel weer langs.
Had je hier een hoger niveau verwacht dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:46 schreef Betaserc het volgende:
ONZ-niveau in TTK.
Ach, ik weet niet, de titel van het subforum doet hoger vermoeden, maar ik maak niet zo'n probleem van bier hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:31 schreef broer het volgende:
[..]
Had je hier een hoger niveau verwacht dan?
En tieten vast ook niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Ach, ik weet niet, de titel van het subforum doet hoger vermoeden, maar ik maak niet zo'n probleem van bier hoor.
Nee, Ik ben een kloon van JAM.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
NU komt de aap uit de mouw!! JAM is gewoon een kloon van Lienekien!! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |