dat geloof ik wel. hoor ik nu iedere week dezelfde liedjes of....?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
maar ik hou meer van nickensimon dan van jan smit, dat even ter verduidelijking
Welk imagequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:59 schreef FUFR het volgende:
laten we er nu over ophouden, ik wil niet dat je straks achter je pc uitkruipt, een goed glas rode wijn inschenkt en denkt: met fufr kan ik fijn over Jan Smit praten.
das niet goed voor mijn image..![]()
Net of iemand hier iets geeft om zijn of haar imagequote:
Wat is dat, een imagequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:25 schreef febster het volgende:
[..]
Net of iemand hier iets geeft om zijn of haar image
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passenquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Handig. Neemt je vader de kat mee naar zn werk?
Hoe was Blijdorp?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passen
Sushi
no shit sherlockquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:20 schreef febster het volgende:
en ja Artic, dit is een Opgezwolle shirt
nep taalpuristenquote:
vooruit danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellus, dat wil zeggen dat haar ouders dus niet in juli op vakantie gaan en dus op de kat kunnen passen
Sushi
goodmeurning, alles weer ok in de mond?quote:
Tot nu toe lijkt het er wel opquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
goodmeurning, alles weer ok in de mond?
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat is op vakantie gaan (esp in juli) toch duur
Ja leuk!quote:
Dan kan X-juh niet manquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.![]()
Bewaar maar voor volgend jaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:04 schreef amaranta het volgende:
He SQ, er ligt hier nog een kerstkaart voor jullie
Ja hoi, dan vraag ik het wel aan jou, gaan jullie op stap vnv?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bewaar maar voor volgend jaar
Heb je nog big bucks gewonnen met de kraskalender?
mooie dierentuin wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja leuk!
Dierentuinen zijn zooo
Alleen jammer dat het kerstvakantie was. Grote meutes gillende kinderen zijn absoluut![]()
Is lastig met X zn schoolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tip: Ga in April/Mei (of in het najaar) een week naar Rome en Florence en Venetië ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja leuk!
Dierentuinen zijn zooo
Alleen jammer dat het kerstvakantie was. Grote meutes gillende kinderen zijn absoluut![]()
De eerste kost ¤160,-, de tweede ¤65,- , de derde weten wij nog niet, en de vierde ¤80,-.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:07 schreef FUFR het volgende:
hoeveel wkb's stonden er uiteindelijk op de rekening als ik vragen mag?
Wanneer ga jij hem ritueel verbranden dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef febster het volgende:
Zoow, Vloeistof en Brandstof op mijn Macbookje gezet
Normaal zou ik zeggen: Waarom 2 keer naar Corfu?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:29 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Is lastig met X zn school
Zoals t er nu uitziet wordt t t zelfde complex als vorig jaar op Corfu
Leuk, goedkoop, gezellig dorpje etc én betaalbaar (in ivgl).
Als ik een Macbook Pro ga kopenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem ritueel verbranden dan?
We gingen eerder omdat we van 22 tot 24 gratis konden zuipen bij de Stunt omdat sommigen een bandje van O&N haddenquote:
Ach tjaquote:Op zondag 7 januari 2007 04:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
We gingen eerder omdat we van 22 tot 24 gratis konden zuipen bij de Stunt omdat sommigen een bandje van O&N hadden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |