Sja. Whatever works.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:47 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat hij na de Grindermantour inderdaad gewoon tijdens kantooruren achter zijn bureau gaat zitten en de hele dag muziek schrijven tot er een nieuw album is. Vreemde aanpak, eigenlijk. Anderzijds beweert hij wel dat hij in 5 minuten het beste liefdesliedje dat je ooit gehoord hebt kan schrijven.
Ergens wel jammer, maar er komt inderdaad vast iets anders voor in de plaats. Of gewoon weer een good ol' Bad Seeds plaat.quote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef Jabberwocky het volgende:
Grinderman calls it quits.
http://www.messandnoise.com/news/4390855
Ik heb een tijdje geleden zo'n live dvd van die tour binnengehaald en heel veel bekeken op mijn computer: koortje, enorm podium, grote band, mooie zaal, bevlogen optreden: perfect.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Norrage het volgende:
Even helemaal Abbatoir Blues/ Lyre of Orpheus platgedraaid de laatste dagen. wat een album zeg
Volgens mij heb ik die ooit eens gekocht, maar uitgeleend. Nooit meer terug gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden zo'n live dvd van die tour binnengehaald en heel veel bekeken op mijn computer: koortje, enorm podium, grote band, mooie zaal, bevlogen optreden: perfect.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:44 schreef belsen het volgende:
Ik had een zeer voorzichting gemaakt in het boek van Nick Cave.
[ afbeelding ]
Zeer voorzichtig begin gemaakt...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
The Death of Bunny Munro is een vermakelijk boek, trouwens.
Mag ik dan voorzichtig vragen waarom je de Nederlandse versie van het boek hebt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Zeer voorzichtig begin gemaakt...
Verder dan drie bladzijden ben ik nog niet, hoor. Ik ben wel benieuwd.
heb ik ook. prima vertaling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag ik dan voorzichtig vragen waarom je de Nederlandse versie van het boek hebt?
Ik vind Cave zijn teksten beter tot zijn recht komen in het Engels, Nederlands doet hem in mijn mening niet genoeg recht aan.quote:
Woohooooooo!quote:Nick Cave and the Bad Seeds Announce New Album, Push the Sky Away
Nick Cave and the Bad Seeds have announced details of their 15th (!) studio album: Push the Sky Away will be released in February (18 in the UK, U.S. date TBA). That's the artwork above. The first single to be taken from the follow-up to 2008's Dig!!! Lazarus Dig!!!, "We No Who U R", will be available from December 3. Watch a tense trailer for the album below, featuring footage of the band recording. "This is one of those nasty ballads!" Cave exclaims at one point.
Push the Sky Away is, according to a release, the most "subtly beautiful" of all the Bad Seeds' albums. It was produced by Nick Launay and recorded at La Fabrique, a studio ensconsed within a 19th century mansion in south France. "Well, if I were to use that threadbare metaphor of albums being like children, then Push the Sky Away is the ghost-baby in the incubator and Warren's [Ellis] loops are its tiny, trembling heart-beat," wrote Cave.
The Bad Seeds are Warren Ellis, Martyn Casey, Thomas Wydler, Jim Sclavunos, and Conway Savage. Check out the album's tracklist below, followed by the trailer.
Push the Sky Away
1. We No Who U R
2. Wide Lovely Eyes
3. Water's Edge
4. Jubilee Street
5. Mermaids
6. We Real Cool
7. Finishing Jubilee Street
8. Higgs Boson Blues
9. Push The Sky Away
Pitchfork
Nick Cave samen met Warren Ellis toch? Ik ken alleen de soundtrack, film nog niet gezien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:57 schreef Nemephis het volgende:
Ah, een nieuw album. Nice!
Heb laatst de film 'The assasination of Jesse James by the coward Robert Ford' gezien, drie keer raden wie daarvoor de muziek heeft geschreven.
Die film is zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nick Cave samen met Warren Ellis toch? Ik ken alleen de soundtrack, film nog niet gezien.
Het is een heerlijke trage western (moet je wel een beetje van houden) waar de muziek uitstekend bij past.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nick Cave samen met Warren Ellis toch? Ik ken alleen de soundtrack, film nog niet gezien.
Westerns zijn allemaal traag, dat maakt ze zo geweldigquote:Op woensdag 28 november 2012 01:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het is een heerlijke trage western (moet je wel een beetje van houden) waar de muziek uitstekend bij past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |