abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45374554
Jordy die kan fietsen wowww wat voel je je dan trots als mama he

EW, wat fijn dat het zo goed gaat met Kady Sara is juist een echt papa's kindje Papa voor en papa na, het wordt nu wat minder (gelukkig), maar voor manlief was dat ook wel ff zwaar!

Ingrid, wat is leuk is dat he? Fietsen vind ik zelf ook altijd zo gezellig, dan legt Sara d'r knuistjes op mijn handen en stuurt ze ook, zit ze als een prinsesje op de fiets rond te kijken en te babbelen

Evenstar, wat zielig dat ze zo verstopt was .... Gelukkig is het er nu uit! Ik duim voor jullie voor morgen

Hier gaat alles een beetje zijn gangetje. Sara wordt ;s nachts wel wakker, maar een stuk later dan voorheen. Vanmorgen was het rond 5 uur, en toen heb ik haar bij ons in bed gelegd en heeft ze heerlijk dicht tegen me aan verdergeronkt. Zo lief, zo'n klein zuchtend mensje,met 1 handje op mij en 1 om Nijntje geklemd

Verder wil ik ook iedereen nog even bedanken voor de lieve woorden omtrent onze ziekenhuisavonturen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 15 januari 2007 @ 15:56:45 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45374858
Denk dat saartje weer even een ritme moet krijgen, maar er is dus zichtbaar verbetering
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45376203
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Fuente het volgende:

Ingrid, wat is leuk is dat he? Fietsen vind ik zelf ook altijd zo gezellig, dan legt Sara d'r knuistjes op mijn handen en stuurt ze ook, zit ze als een prinsesje op de fiets rond te kijken en te babbelen
Erg leuk ja! Nu nog oefenen met buggy erbij. Eerst maar uitvogelen hoe dat werkt!

Jordy wat knap!

Evenstar zielig, maar het is er nu tenminste allemaal uit. Sterkte en suc6 morgen.

Mooi dat Saartje 's nachts later wakker wordt en dat het beter gaat.
pi_45385080
Heeft iemand nog een tip om Kim van de fles af te krijgen?
Dus voor sap, water, thee ed. Een tuitbeker of rietjesbeker lijkt ze niet te snappen. Ze gaat erop bijten en/of gooit ermee.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:41:22 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45385420
oefenen in badje met een gewone beker , en ik zelf ben van mening dat kindjes zelf wel aangeven wanneer ze er aan toe zijn.
Wat je wel zou kunnen doen is bijvoorbeeld de pap in een tuitbeker met zachte tuit doen.
Arwen dronk zo haar pap wel uit tuitbeker, alleen voor haar is gewone flesvoeding of water door een tuitbeker funest als in stroom te snel = hoop kotsen en zuur
pi_45385627
Sara is inmiddels bijna 17 maand en vertikt het nog steeds om uit iets anders dan een fles te drinken. We blijven het maar gewoon proberen, aanbieden in een tuit, in een gewone beker, in een rietjesbeker, maar ze wil pertinent niet. Wij hopen dat ze binnenkort gewoon eens denkt 'hey, die beker is ook wel leuk!'.
Geen tips dus verder...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45386122
Amber wilde ook nooit drinken uit een tuitbeker of rietjesbeker als we thuis waren, maar zodra we bij iemand anders waren en er stond een andere beker op tafel dan die van haar, dan ging ze eruit drinken. Gewoon aan blijven bieden en geen gewone fles op tafel zetten.
Amber krijgt nu alleen nog een fles 's ochtends en 's avonds, de rest van de dag krijgt ze een tuitbeker.

Ik heb het idee dat Amber naar 1 slaapje gaat. Zaterdag en zondag heeft ze het ochtendslaapje overgeslagen en sliep ze 's middags. Vandaag heeft ze ruim 2 uur 's ochtends geslapen maar 's middags wilde ze niet. Mevrouw was mega chagarijnig, maar slapen echt niet hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45387064
Merlijn drinkt alleen maar een rietjesbeker als hij zelf drinkt, samen drinkt hij goed uit een open beker, Het KDV heeft hem geleerd uit een open beker te drinken. Bij ons heeft hij een rietjesbeker waar hij veel uitdrinkt. Moet wel zeggen dat Merlijn eigenlijk thuis niets anders dan water drinkt, op het KDV krijgt hij af en toe sap. De rest drinkt hij nog bij mij.
pi_45388750
je hebt ook van die oefenbekers zoals deze misschien is dat wat?

Myhron drink hier uit, maar ook uit een tuitbeker, rietjesbeker, pakje met rietje, spaflesje met bidondop of een gewone open beker. Alleen melk krijgt ze 's morgens en 's avonds nog uit een flesje, meer voor de 'gezelligheid'.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45388823
Ik heb ook zo'n oefenbeker. Doe er een heel klein beetje drinken in maar Amber zet hem aan haar mond en kiept m in een keer om... En dat herhaalt ze gewoon 1000x...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45390447
Die oefenbeker ben ik nog niet tegengekomen. Ondertussen wel 1 bij DA gehaald. Een ander soort oefenbeker, met handvat. Weet zo niet hoe die heet. Als ik eraan denk zal ik eens een foto maken. Uit mijn spaflesje met bidondop, wil ze wel altijd drinken. Maar daar komt dan in 1x teveel uit. Maar we blijven oefenen!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:58:27 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45404408
Vicky misschien in badje oefenen er mee?

vanochtend vroeg op pad want Arwen moest naar het ZKH voor een passage foto:

lekker ontspannen te soezen in het zitje.
Op naar afdeling radiologie, waar we maar 5 minuutjes hebben gewacht en moesten we Arwen tot pampertje toe uitkleden.

Even in de wachtkamer met het kindje in de spiegel spelen
En toen kwam de ellende ..slangetje door de neus , had de assistent eerst te dun slangetje gepakt.. moest dus weer eruit kind overstuur, ik moest haar bij de elleboogjes vasthouden over haar hoofje zodat ze die niet bewegen kon.. en maar huilen..

Barium ingespoten, friemel friemel knip knip en nog meer gefriemel.
Op naar de 2e test..het in spuiten van water.. en daar kwam dus wel telkens omhoog..

laatste test deed de radioloog nog wat drukken, maar dat verliep allemaal goed.
papje werd uit het maagje gezogen zoveel mogelijk.Slangetje verwijderd
En toen haar flink geknuffeld en getroost,, mijn god wat was ze dapper ook al was ze hysterisch.. mijn lieve mooie dappere elfje.. wat een trots..

onderweg nara huis heeft ze nog geslapen, en duidelijk bedrukt verwerkte ze haar avontuur..
en ik zit nog steeds tegen mijn tranen te vechten.. ik moet sterk zijn voor mijn meisje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:00:51 #213
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45404477
Ah gossie, die één na laatste foto. Wat een verdriet. Zielig hoor dat ze al die onderzoeken met Arwen moeten doen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45404510
ah, dat ziet er naar uit zeg. gelukkig is het achter de rug evenstar. goed gedaan samen! wat is precies de bedoeling van zo'n foto eigenlijk, en wanneer krijg je er de uitslag van?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:03:01 #215
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45404553
jezus ikm moest zomaar huilen bij de eennalaatste foto. wat ziet dat er vreselijk zielig uit zeg
wat een hel voor je kleine meisje

en evenstar, ga jij eens lekker janken das goed voor je sterk ben je toch wel hoor, dat spoelen je tranen niet weg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:11:20 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45404806
Agossie, arm meiske, en arme jij, gewoon even lekker uithuilen hoor! Ik krijg al tranen in mijn ogen van die foto's, laat staan jij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45404859
A gossie, Arwentje... Ook ik zit met tranen in mijn ogen..
Wat ben je dapper geweest kleine meid!!

Ennuhh Evenstar, laat die tranen maar gewoon even lekker gaan hoor!! Het is niet niets wat jullie allemaal door moeten maken!

Dikke van ons!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:13:40 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45404889
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:01 schreef bixister het volgende:
ziet er naar uit, gelukkig is het achter de rug evenstar. goed gedaan samen! wat is precies de bedoeling van zo'n foto eigenlijk, en wanneer krijg je er de uitslag van?
De bedoeling van deze foto was te kijken of het anatomisch allemaal wel klopte bij het maagje/slokdarm.. omdat ze nog zoveel spuugde wilden ze toch weten hoe de verwerking etc. was.
Gedetailleerder hoor ik nog van de kinderarts die gaat me nog bellen ( weet alleen niet wanneer) maar wat de radioloog zo zag was dat het spiertje de maag portier zeg maar niet goed functioneert met name bij dunne vloeistof.
Afwachten dus, maar iig wel meer duidelijkheid waarom ze spuugt.
pi_45404961
't Arme kind, die rode wangen, ach gut..

Lekker uithuilen hoor evenstar, desnoods in de badkamer of zo
Variety is the spice of life
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:21:43 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405130
Volgens mij moet ze hier nog overheengroeien en dat hopen we maar.. maar dr. schot die arts die al eerder begon over operaties e.d. heeft toen verteld dat met eerste jaar dat klepje normaal moet functioneren.. zo niet dat ze met anderhalf nog eens gaan kijken en is het dan nog dan de maag verplaatsen onder het middenrifje zodat er een soort betere maagportiertje gemaakt wordt.
Nu moet ik daar niet aan denken.. maar het speelt wel door mijn hoof.. niet tof

en door jullie loop ik nu te tranenstromen als een gek
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:22:38 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45405166
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
en door jullie loop ik nu te tranenstromen als een gek
Goed zo, gooi het er maar lekker uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45405186
goed zo evenstar, laat ze maar lekker stromen hoor!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:29:17 #223
81992 Githa
pi_45405387
Ohw gos Arwen je bent een echte held!
Wat een vreselijk naar onderzoek is dat
Evenstar jij ook een want alles wat je kleine meid voelt, voel jij mee.

Wij zijn net bij de chirurg geweest, controle en kwestie spalk vergoeding.
Zijn handje ziet er goed uit over 3 maanden plannen we de volgende operatie, wat gaat dat snel hé
Wat betreft de verzekering, de chirurg had al een brief weggedaan, maar mocht het dan nog niet lukken wil ze ook wel persoonlijk contact opnemen met de verzekering. Ze vond het zelf erg vreemd en was er zelf van overtuigd dat het wel ging lukken, maarja dat is ze wel vaker maar ik hoop het met haar mee.

De orthopeet belt nog terug, die zijn in overleg
pi_45405455
Githa, wat fijn dat jordies handje er goed uitziet!! En over 3 maanden de volgende operatie al... dat gaat snel!!
Hoop dat de verzekering gewoon alles gaat vergoeden!!

Amber weet hoe ze de dvd, videorecorder en de tv aan moet zetten.... Gek kind...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:33:21 #225
81992 Githa
pi_45405524
neej neej, over 3 maanden de nieuwe plannen. Het kan best zijn dat het dan idd erg snel is, maar dan zit je idd al bijna 6 maanden verder sinds 6 nov.

Amber, slimme meid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')